Stressa

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Jeg sliter med å senke skuldrene fortsatt selv om jeg er forbi 12 uker, hører hjertelyden og vært på ul i uke 8. Legen hørte også på hjertelyden denne uken. Men fortsatt klarer jeg ikke å slappe av! Tenk om man la. Høre hjertelyd, men fortsatt ikke være liv. Hørte om ei som sa morkaken pulserer eller noe! Er jeg rar ??

Syns du skal prøve å ta det med ro og nyte graviditeten :-) Forstår deg godt, selvom jeg personlig etter de 12 magiske ukene kun tenker på hvor bra det skal bli osv., må jo bare tro på at dette skal gå riktig vei :-)

Jeg har det også sånn og er ett godt stykke over 12 uker.. Oul nærmer seg og jeg gleder meg ikke i det hele tatt fordi jeg føler noe virkelig ikke stemmer.. Helt forferdelig følelse :/ skjønner hvordan du har det, men skulle ønske vi slapp sånne bekymringer..

Jeg sliter med å senke skuldrene fortsatt selv om jeg er forbi 12 uker, hører hjertelyden og vært på ul i uke 8. Legen hørte også på hjertelyden denne uken. Men fortsatt klarer jeg ikke å slappe av! Tenk om man la. Høre hjertelyd, men fortsatt ikke være liv. Hørte om ei som sa morkaken pulserer eller noe! Er jeg rar ??

Jeg synes ikke du er rar. Det kommer mange tanker. Det er nok best å prøve å slappe av og tenke at alt mest sannsynelig er akkurat som det skal :)

Jeg er også mer bekymra nå enn før 12 uker, er 15 idag, har ikke funnet gjertelyden på mamge dager, men tror jeg kjenner bevegelser og jeg er i max gravid modus, luree på å sutre meg til en liten ul før den ordinære, så jeg får litt ro i sjela.
Så du er ikke alene, babyen er der inne og nå går den jo inn i en vokseperiode, så du vil snart merke den mer:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tror det har litt med at alle nå vet om dette ! Men noen som vet når morkaken tar over ? Hørt at dette er en kritisk fase

Forstår uroen, men tror (i tilfelle det i der hele tatt kan skje!!) at det er svært sjelden at leger og jordmødre tar feil av hjertelyden. Du får ny ul om du er bekymret..

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp