Stressa!!!

Lizz83

Gift med forumet
Vi skal flytte!! Og jeg er superglad for det alstå!! Til det kjære vestlandet igjen :-) Men nå er det så forbaska stress å finne en leilighet å leie før vi finner oss noe å kjøpe.... Må liksom bare puste og håpe at det ordner seg! Vi må jo ha min 2 sov og da koster det like mye å kjøpe, men det blir feil å stresse med boligkjøp også.... Vi har heldigvis fått bhgplass! :-)

dagens syt :-P

åå, så spennende da! :) Vestlandet er jo stort! :) Hvor skal dere til? :)

jeg er litt i samme situasjon som deg.. Skal flytte tidlig i høst og har heller ikke fått midlertidig bolig, men vi får krysse fingrene for at det ordner seg for oss:):) mottoet får være at søt ordner seg for snille piker:-D

Stord faktisk :-)

åå, så artig.. Trodde ikke det var så dyrt der! :) hehe.. =)

Forstår stressingen, men det kommer til å gå seg til skal du se :)

Stord ja. Tips då er at trekantsambandet blir nedbetalt i desember i år (hvis ikke jeg husker fullstendig feil) så då går det an å utvide horisonten litt lengre. :) 

lykkeligsmurf skrev:
Stord ja. Tips då er at trekantsambandet blir nedbetalt i desember i år (hvis ikke jeg husker fullstendig feil) så då går det an å utvide horisonten litt lengre. :) 

Har jeg også hørt, men det er litt som x-files... Man tror det ikke før man får se det! :p

Men jeg skal i alle fall utvide jobb-horisonten min litt i alle fall da :-) Vi har bodd der før og er godt kjent, men fyttigrisen for noen leiepriser... Koster fra 7000 - 16000kr liksom....
Men vi satser på å få kjøpt noe etter hvert da :-) Og så vil vi jo skape et stabilt hjem for datteren vår (og det kommende barnet) så det er viktig at vi finner et sted hun vil trives på. Tror hun kommer til å like seg i bhg der da! :-)

Back
Topp