Stressa !

Usynlig

Elsker forumet
Idag er lille gull i barnehagen lenge for første gang, helt alene! Hun begynte der for tre dager siden, og idag har hun vært der alene siden 10.30! Takk og lov er det ikke lenge til jeg skal hente henne, klokken 13.45!

Tror dette er værre for a mor en det er for lille propellen. Hun trives så godt atte og har ikke tid å si hade til meg når jeg går! Hun vil heller ikke være med hjem, og det er vel et godt tegn! :o)

Jeg satt bare å tittet på klokken og mobilen om hverandre. Satt ferdig påkledd sikkert en time før jeg skulle hente han 

hehe, kjenner meg godt igjen ja!:) Syns d var helt fælt å sende prinsen fra meg! Mn han var som man sier "varm i trøya" fra minuttet vi kom inn i bhg <3 han vinker blidt i vinduet om morgenen når vi leverer å kommer løpene mot oss med et smil når vi henter han så d er tydelig at han kooser seg. d hjelper veldig på et mammahjerte ><3>

Åh det er helt forferdelig. Nå var prinsessa mi 3 år før hun begynte i barnehage da, så det var samtidig ikke så ille, hadde jeg måtte levere henne i barnehage fra hun var 1 år tror jeg at jeg hadde daua.
Prinsen var 2 år og en helt annen type enn søsteren, så han var det helt greit med, i tillegg går han i familiebarnehage med bare 4 barn og da synes jeg det er helt greit.
Utrolig glad for at jeg ikke har måtte plassere de i barnehage fra de var 1 år, det hadde "ripped my heart out." Nå har de kunnet kommunisere og gjøre seg forstått og da er det mye bedre, i tillegg er det jo ingen andre som går hjemme med barn så skal de få boltret seg med andre barn så må de nesten i barnehage, sad but true. Synes det var bedre før jeg.

Hahahah, tro meg. Det er mye verre for mora en ungen :) Håper det var en god dag for vesla di :)

Back
Topp