Stressa og redd! Uten grunn!

gamlebyen

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Eg er av dei som ikkje har hatt nevneverdig med symptomer til no.. Har ikkje tenkt så mykje over det før angsten slo inn igår! Kva viss eg går rundt med ei død lita bønne inni meg, liksom? Er jo så mange her inne som har mista også, så ein kan jo bli gal av mindre.. (no offence, sjølvsagt!)

Så.. Eg er litt flau.. Men har bestilt privat UL i ettermiddag for å sjekke.. :P Betaler gladelig ein tusenlapp for litt ro i sjela akkurat no! At sambo seier at eg nok er verdas beste rugekasse hjelper ikkje så veldig.... ;)

uff vet hvordan du har det, jeg har jo mange symptomer og er sykemeldt pga kvalmen, men går fremdeles rundt og tenker akkurat samme tanker selv. Skulle gjerne ha vært på UL igår he he, men skal den 4 april så må nok vente til da. Lykke til på UL idag da, det blir nok herlig og se nurket, heldig du.

Forstår deg godt :)
Tenker sånn jeg også, tør ikke å si det til noen før jeg får høre hjertelyden.

Husk å oppdatere oss da :D

sendt fra Note 3 - sengekos

Kjenner igjen følelsen, selv om jeg har masse symptomer. Men godt at du kom inn så fort, alt er nok bra skal du se:-) hold oss oppdatert! Sender deg en god klem i mellomtiden :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Hurra! Såg ein liten gummibjørn, med hjerterytme 150.. Men blei satt ei uke tilbake, så ifølge ul er eg berre 7+2, noko eg ikkje får til å stemme.. Då må eg jo ha testa sterkt positivt ei uke etter befruktning, og dessuten var eg vekkreist den helga.. :p men men.. Får sjå korleis det går dei neste vekene, og heller få justert termin på oul. Viss dagens termin er riktig, er det fødsel på min egen bursdag! :o

Sent from my iPhone using BV Forum

Hurra! Såg ein liten gummibjørn, med hjerterytme 150.. Men blei satt ei uke tilbake, så ifølge ul er eg berre 7+2, noko eg ikkje får til å stemme.. Då må eg jo ha testa sterkt positivt ei uke etter befruktning, og dessuten var eg vekkreist den helga.. :p men men.. Får sjå korleis det går dei neste vekene, og heller få justert termin på oul. Viss dagens termin er riktig, er det fødsel på min egen bursdag! :o

Jeg fødte datteren min på bursdagen min :P Så ikke umulig! Jeg var på overtid, da, og ble satt igang ;)

Så bra at alt var bra! :) man blir jo skremt av alle som mister her inne...

Back
Topp