Stressa avføring

Netta-Mor

Gift med forumet
Februarlykke 2016
Min jente på 17 dager har nå ikke hatt avføring på 3 dager. Jeg begynner å bli litt stressa... Hun får kun hipp mme. Jm sa det max skulle gå 3 dager uten avføring. Har gitt malt i dag men fortsatt ikke kommet noe.. Ringte til sykehuset men de kunne kun hjelpe til med helt nyfødte.. Og helsestasjonen er stengt i dag.. Flott! Hvor skal jeg henvende meg da?
Ellers virker hun i fin form og ikke sykt hard i magen. Skal jeg vente litt til? Eller er det noe annet jeg kan gjøre? Har prøvd å sykle litt med bena hennes og gitt henne bad også..
Uff så stressa jeg blir av dette :(

Gutten min hadde kronisk forstoppelse en periode. Hver gang det gikk tre dager vurderte jeg allmentilstand og ringte legevakt. Jeg foretrekker alltid å ringe en gang for mye enn for lite. Ofte ringte jeg å bare ba om råd

Nå kom ALLT ut.. Melka sto ut av munn og nese og bæsjen ut av rumpa.. Ble kanskje litt fult inni der.. Tror ikke hun likte den malten spesielt mye.. Grynta på nesen og så kastet den opp :( stakkars liten

Fått vasket oss begge nå.. Hadde spy i bh'n og bæsj på trøya mi haha moderskap er herlig ;)

Last edited:
Det går seg inn, de er umodne i tarmene enda - Når de er så små. Bruk malt i allefall i morgen og kvelds flaske - Mye malt vil bare gi luft i magen. Det er en tålmodighetsprøve. Har hatt et kolikkbarn, og det merker man fort!

Back
Topp