Etter utskrivelsen fra sykehuset så har jeg hatt en del angst og kjenner meg skikkelig stresset. Har sovet til sammen 3t siden utskrivelsen forrige mandag så jeg begynner å føle meg som en vandrende Zombie. Kjenner meg på en måte litt utrygg på både fastlegen og den fødselslegen som skrev meg ut(er han vi går til kontroll hos til vanlig). Byttet tilbake til min gamle fastlege nå selv om jeg får 2,5t reisevei i håp om at jeg skal klare å roe meg ned og få følelse av trygghet igjen...
Er det en vanlig reaksjon å få angst/bli stresset etter en slik innleggelse som jeg hadde, tror dere? Blir jo også litt redd for at dette stresset/angsten skal påvirke huleboeren, men det virker som om han er "hyperaktiv" der inne. Kanskje han ikke klarer å slappe av når jeg ikke er avslappet?
Er det en vanlig reaksjon å få angst/bli stresset etter en slik innleggelse som jeg hadde, tror dere? Blir jo også litt redd for at dette stresset/angsten skal påvirke huleboeren, men det virker som om han er "hyperaktiv" der inne. Kanskje han ikke klarer å slappe av når jeg ikke er avslappet?