Stress...

Hestehov

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Klarer dere å la være å stresse i hverdagen? Jeg føler ikke at deter bra, men klarer ikke å gå gjennom hverdag utenfor å kjenne på noe stess. :/ Hvordan er det med dere.?

Sant nok :) Fornuften sier det, men av og til tar følelsene styringen, selv om fornuften sier noe annet :p

Haha, nei, blir nesten litt motsatt, hvis jeg tenker for mye på det så blir jeg bare mer stressa :p

Alt for mye stress på jobb for tiden. Fikk et voldsomt raseriutbrudd når jeg kom hjem i dag. :( mannen så livredd ut:) he he

Har hatt et par utbrudd jeg og :p Haha, går fort over heldigvis! Men blir redd at både stress og sinne kan skade spiren, men det er jo normal og naturlige prosesser i kroppen så å nok bra så lenge det ikke er hele tiden ? :)

Jeg har i vår/sommer slitt veldig med stress på jobb og ettervirkninger av å jobbe altfor mye over lengre tid. Nå som jeg er gravid har jeg på ordentlig klart å slappe av, har lovet meg selv at stress ikke skal ødelegge dette svangerskapet også. (Forrige endte med høyt BT, innleggelse, igangsetting og hastesnitt - Det skal ikke skje igjen!!!!!!)

Min filosofi fremover er å gi litt mer faen også tenker jeg at jobben må venne seg til at jeg er borte. Hjemmet og babyen er hovedfokus nå:D

Jeg prøver å ikke stresse, og enn så lenge så går det helt greit føler jeg! er i samme situasjon som jeg var i fjor; full jobb, fullt studie, stress med henting i bhg og nok tid til å gjøre husarbeid/være mamma og kjæreste + egentid. I fjor var jeg farlig stresset, så nå tar jeg en dag av gangen og er mye mer avslappet enn tidligere. :-)

Er veldig flink til å stresse jeg.også. Det er hektisk på jobb for tiden, og har egentlig vært det altfor lenge. Men nå prøver jeg å ta ting mer med ro og ikke stresse. Tror jeg er blitt flinkere til å håndtere stress pga at jeg har begynt å trene regelmessig. Selv om det også var stress i begynnelsen så gir det meg mye overskudd og fokus på noe helt annet enn jobb nå.

For meg gjør egentlig kvalme at jeg holder litt lavere tempo/ mindre stress. Så kvalmen er godt for noe ;-)
Jeg har lovet meg selv å stresse mye mindre dette svangerskapet. Sist pressa jeg meg for mye for alle sa svangerskap er ingen sykdom hele tiden og jeg ville være flink pike. Nå er jeg mer moden, erfaren og realistisk heldigvis :-)

Ble sykmeldt for å ikke stresse, men er litt bekymret for hvordan det blir når jeg skal tilbake på jobb neste uke. Det starter med interne møter og kundemøte på tirsdag, og jeg har ikke særlig lyst til å sitte i kundemøte i to timer med bare menn, uforutsigbar blære og risikere å bli trøtt som fy! Sovnet nesten i et kundemøte for et par mnd siden pga sykt barn hjemme, og de la godt merke til det. Heldigvis kjenner de meg godt og lo det vekk :)

Er kjipt å ha så lang tid igjen av svangerskapet og allerede nå glede seg til permisjonen starter :(

Ikke flink til å ikke stresse. Stresser med jobb, hjem og det meste. Vet man bør ta godt vare på seg selv, men er ikke bare-bare å skru ned stressometeret.

Stresser altfor mye :/ Må vel begynne å roe ned etterhvert :)

Litt vanskelig å ikke bli stressa. Først på jobb og så med henting i barnehagen, middag etc. Men prøver å puste med magen, og har blitt flinkere til å be om hjelp:)

Back
Topp