stress

Neda

Glad i forumet
Jeg er student (og i f.permisjon fra jobb) og 2 barnsmor. De siste ukene har det vært mye skolearb. Jeg har en gruppe, 5 gruppe medlemmer. Men desverre er det 2 i gruppen som gjølr kjempe lite. Dette har vært så frustrerende at jeg har mistet melka. vet ikke hva jeg skal gjør. Noen som har gått gjennom en lignende situasjon??

burde kanskje ta opp det problemet med læreren? hva sier de 2 andre fra grubba som jobber da?

ORIGINAL: Pontus

burde kanskje ta opp det problemet med læreren? hva sier de 2 andre fra grubba som jobber da?

Vi har vært i uttalige møter med veileder og emne ansvarlig. Og begge to har fått nye sjangser. Slik går det hver eneste gang vi har gruppe oppg:
1) Vi får oppg.
2) Går gjennom oppg sammen i gruppa.
3) Fordeler oppg.
4) 2 i gruppa som ikke har gjort oppg.
5) De får 1-2 uker på å fullføre. De får hjelp av oss 3 andre.
6) De har ennå ikke gjort oppg. Ender opp med at jeg må sitte oppe en hel natt for å lese de kap som de skulle ha lest og skrevet ut av. Og jeg må skrive de sin del. Og sette sammen hele mappe oppg.
7) Leverer den til emne ansvarlig sammen med en logg.
8) Vi blir kalt inn til et møte, de får en ny sjangs til å fullføre oppg. Det blir ikke gjort, men læreren godkjenner det allikevell.
9 0g 10) JEG BLIR SINT!

Sukk... Det er alltid minst en som ødelegger i et gruppearbeid...[8D] men gode råd hat jeg ikke dessverre..

Back
Topp