Enitsirhc
Forelsket i forumet
Blah,fant i dag ut at jeg har gjort feil i forhold til når jeg skal ut i perm og ha ferien min. Så nå er jeg supermega stressa,for jeg går ut i perm en uke tidligere enn jeg hadde planlagt. Og jeg har heller ikke fått ferdig NAV papirene,og de skjønner jeg ikke dritten av og samboer er ikke like aktiv med å skulle prøve å hjelpe meg. "Vi har god tid til å sende inn de... osv." Bah,vi har IKKE god tid lenger,og jeg freaker snart ut.Har lyst til å finne en stygg vase eller noe piss vi har her hjemme og bare knuse det i asfalten utenfor huset! Er så frustrert og lei meg nå.
Skal heldigvis til legen i morgen tidlig,så jeg skal høre med henne om hjelp til dette da.For å hvertfall komme meg et stykke på vegen.I tillegg så skal jeg sende papirer til jobben,og han sjefen min er så treig at de papirene han skal skrive til NAV kommer han vel til å bruke lang tid på....
Sorry for all klagingen,men i dag har vært en rævva dag. I tillegg er bilen min på verksted og jeg må bli kjørt og henta innen den er fiksa :(
Skal heldigvis til legen i morgen tidlig,så jeg skal høre med henne om hjelp til dette da.For å hvertfall komme meg et stykke på vegen.I tillegg så skal jeg sende papirer til jobben,og han sjefen min er så treig at de papirene han skal skrive til NAV kommer han vel til å bruke lang tid på....
Sorry for all klagingen,men i dag har vært en rævva dag. I tillegg er bilen min på verksted og jeg må bli kjørt og henta innen den er fiksa :(