Stress før samtale med lederen

Angie

Forelsket i forumet
Marshmallows2021
Marsboerne 2023
Uff jeg er så stresset. Det var litt vanskelig å få kontakt med sjefen men nå har jeg avtalt at jeg kommer til en prat. Min leder er på ferie så jeg skal snakke med en som jeg ikke kjenner i det hele tatt. Og muligens må jeg ta ettåringen med til samtalen:bored:
I tillegg så skal jeg informere ham om svangerskapet et par dager før jeg skulle begynne vakt som man må bli utplassert fra.

Jeg er skikkelig stresset og til og med leser jeg om de triste historier her av jenter som mistet. Kan ikke stoppe å tenke om det. Synes i grunn at jeg bør bære enda mer takknemlig for å være 7+4 og fokusere på å passe på seg selv.
 
Måtte brått avbryte innlegget for ettåring begynte å kle av meg :wacky:

Kjenner veldig på stress i magen. Hadde TUL i forrige uke men ingen kan vite om man fortsatt er gravid:(
 
Det er tungt å kjenne sånn på stresset. Har du noe du pleier gjøre som hjelper deg slappe av når du er stresset? Kan det være en ide å ta pause fra å lese om andre som har mistet, gå en tur, ta en trenignsøkt, litt egenpleie og velvære? Hva enn som hjelper deg.
 
Det er tungt å kjenne sånn på stresset. Har du noe du pleier gjøre som hjelper deg slappe av når du er stresset? Kan det være en ide å ta pause fra å lese om andre som har mistet, gå en tur, ta en trenignsøkt, litt egenpleie og velvære? Hva enn som hjelper deg.
Ja, gode råd. Har ikke tenkt på å kvitte seg stressen men heller kjenne på dårlig følelse. Samtale blir snart over så får jeg ta det derifra.
Bra at sånn stress ikke påvirker fosteret slik jeg fosrstår så må bare jeg ta meg sammen
 
Det er tungt å kjenne sånn på stresset. Har du noe du pleier gjøre som hjelper deg slappe av når du er stresset? Kan det være en ide å ta pause fra å lese om andre som har mistet, gå en tur, ta en trenignsøkt, litt egenpleie og velvære? Hva enn som hjelper deg.
Og ja, jeg må absolutt ta en pause fra forumet:sad010
 
Back
Topp