Stress ang besøk på sykehus!

Babygull2016

Betatt av forumet
Novemberlykke 2016
Huff! Jeg har dårlig forhold til svigerinna mi, hu som er gift med bror til sambo. Og har derfor ikke særlig lust at ho skal komme på besøk etter fødsel på sjukehus.. Har alltid tenkt at jeg har hatt god tid til å sei det, men no når det er 37 dager til termin så kjenner eg at eg burde gjort det snart. Men har heller ikke lust å si det. Må seies det at sambo heller ikke har noe særlig forhold til ho, men kan liksom ikke nekte hu å komme når "onkel" får..

Skjønner du har dårlig forhold, men om onkel får komme og ikke madammen hans, det er en generell krigserklæring i mine øyne.
Det kommer ann på om du ønsker at forholdet en gang i fremtiden skal bli bedre. Alternativt tar dere bare imot besteforeldre, eller ingen, på sykehuset. Det går ann det også for familiefredens skyld :)

Enig med hun over her, du kan ikke ekskludere bare henne og ikke han. Da må du gjøre det på en snedig måte og heller bare ta imot besøk fra foreldrene deres. Du kan dessverre ikke dele et par opp, da ber du om bråk.

Her får heldigvis kun far og eldre søsken av babyen komme. Det synes jeg er veldig greit.
DVS: vi kan ta babyen med ut av barsel å møte folk, men det orker jeg ikke. :)

Har tenkt mye på det no, å jeg tror rett å slett at jeg biter i det sure eple å lar henne komme om hun vil:) Har lekt litt med tanken på at bare besteforeldre får komme, men så er det første på begge sider å vil gjerne ha tanter og onkler der og:)

Kan løsningen være å ikke ta imot verken noen av dem? Vi eks tar ikke mot besøk på sykehuset! Og hvis vi tar imot noen så er det bare utvalgte. Orker ikke ta imot alle. Skjønner din frustrasjon, for har et ganske hat forhold til min svigerinne og man må devserre bare godta dem til en hvis grad :meh::shifty::mad: gruer meg allerede til hun skal ta på vår datter :(
Lykke til, håper du finner en løsning du er komfortabel med!

Jeg vil ikke ha noe særlig besøk på sykehuset i det hele tatt jeg. Tenker maks egentlig kun mine foreldre, min eldste søster og mine to beste venninner. De andre får komme når vi er kommet hjem.

Jeg vil ikke ha noe særlig besøk på sykehuset i det hele tatt jeg. Tenker maks egentlig kun mine foreldre, min eldste søster og mine to beste venninner. De andre får komme når vi er kommet hjem.
Her blir det også kun besteforeldre og de to søskenene som bor i nærheten som får komme på sykehuset!:) eldste skal også få komme først og få være litt alene med oss før besteforeldre får komme inn.

Her er det heldigvis bare far og søsken som får komme på besøk ellers må vi i resepsjonen og daglig stue :-)

Her blir det også kun besteforeldre og de to søskenene som bor i nærheten som får komme på sykehuset!:) eldste skal også få komme først og få være litt alene med oss før besteforeldre får komme inn.
Ja vi tenker også at storebror får være den aller første som hilser på alene :)

Kan løsningen være å ikke ta imot verken noen av dem? Vi eks tar ikke mot besøk på sykehuset! Og hvis vi tar imot noen så er det bare utvalgte. Orker ikke ta imot alle. Skjønner din frustrasjon, for har et ganske hat forhold til min svigerinne og man må devserre bare godta dem til en hvis grad :meh::shifty::mad: gruer meg allerede til hun skal ta på vår datter :(
Lykke til, håper du finner en løsning du er komfortabel med!

Vet jeg virker som den "bitchen" når jeg sier at jeg ikke vil ha henne der, men hørte no for ikke så lenge siden at om noen spørte henne om jeg var gravid så svarte hun "nei, hun er bare blitt feitere"! Og helt ærlig synest jeg at jeg verken var feit før eller nå! Også kommer hun med skikkelig frekke kommentarer på alt!

Men jeg vet jeg blit lite populær i familien om jeg nekter henne også!

Vet jeg virker som den "bitchen" når jeg sier at jeg ikke vil ha henne der, men hørte no for ikke så lenge siden at om noen spørte henne om jeg var gravid så svarte hun "nei, hun er bare blitt feitere"! Og helt ærlig synest jeg at jeg verken var feit før eller nå! Også kommer hun med skikkelig frekke kommentarer på alt!

Men jeg vet jeg blit lite populær i familien om jeg nekter henne også!
Lov å være litt bitch, hvertfall i fødsel/barsel tiden! Samt er hun frekk mot deg så skjønner jeg det er vanskelig være den snille og gode. Er vanskelig situvasjon, tanke på resten av familien :/

Her er det kun besteforeldre og eldre søsken som får komme på sykehuset:) regner med at alle andre har god forståelse for det og venter til vi kommer hjem.

Back
Topp