Streptokokker

Anki70

Glad i forumet
har visst jeg klart å få....og da er det visst ikke bare i halsen man får det[:@]
Renselsen ga seg endelig, og jeg gledet meg til å endelig være normal der nede, så går det en dag, og jeg fikk en merkelig utflod, og det føltes som om noe skulle dette ut der nede[8|] ..så er det streptokokker... merkelig at det skal dukke opp der nede...
Jeg har vond hals i tillegg, og koser meg nå med penicillin[:@][:@] håper at frøkna ikke får mageproblemer pga dette [&:]

Høh??? Går det an og nå a?? [&:] Jaggu mye rart man skal høre om! [8D]

ORIGINAL: Nåssåbjønn

God bedring til hufsetufsa[8D]

[:D][:D]

Kjenner til problemet. Faktisk så er det slik at 30% av alle kvinner har streptokokker i underlivet. Jeg hadde det under svangerskapet og måtte få antibiotikakur og medisin intravenøst under fødselen. Kan være farlig dersom det sprer seg til babyen under svangerskapet. Du bør derfor sende en urinprøve til dyrkning ved et evt. neste svangerskap.

Jeg fikk påvist streptokokker der nede ved fødselen. Vilde måtte en uke på nyfødt intensiven med antibiotika, i påventa av svar på blodprøver hos henne. Hun var heldigvis frisk hele tiden. Var visst ikke noe de skulle gjøre hos meg, annet enn å huske å informere om det ved evt. nye graviditeter.

Back
Topp