Streptokokker??

Persilla

Gift med forumet
Noen som har hatt det? I halsen asså...

Jeg lurer på om det er det jeg har, men vet ikke...

Jeg har feber, kald og varm hele tiden
Vondt i hodet
Hoven mandel, den ene som er vondt så langt, men beg å kjenne den andre også
Ikke noe hoste eller snørr...
Ufattelig slapp og trøtt

Og er det sånn man må behandle, el kan det gå over av seg selv??

Ja det er dritvondt...heldigvis (må jeg si), er det bare den ene som er vond, ellers hadde jeg ikke klart å spise...har forsåvidt ikke matlyst heller...

Ja skal ta en paracet etterpå, for jeg må ta en tur på jobben, og da er det greit å være litt oppegående...

Er det smittsomt forresten??[8|]

Ok, så sånn sett er det kanskje dumt å gå på jobb i morra da?? Jobber i barnehage... kjedelig å smitte hele hurven...

nei er vel kanskje best å ringe å høre med de på legekontoret...[8|]

ORIGINAL: ila123

hvis du har streptokokker kan du også se et hvitt belegg bak i halsen....

ja og DET har jeg...sjekka det...

Kom deg til legen og ta et lite stikk i fingeren[;)] da får du vite om det er bakterier som de kan gjøre noe med, eller virus som man bare må vente på at forsvinner.

Ja nå har jeg ringt, så får komme dit i morra kl 10[:)] Så da får vi se.... Men er fremdeles usikker på om jeg burde holde meg hjemme i morra til jeg finner ut av det...siden jeg som sagt jobber i barnehage...

ORIGINAL: Persilla

Ja nå har jeg ringt, så får komme dit i morra kl 10[:)] Så da får vi se.... Men er fremdeles usikker på om jeg burde holde meg hjemme i morra til jeg finner ut av det...siden jeg som sagt jobber i barnehage...

Siden du ikke har vært i form i dag så syns jeg du skal bli hjemme i morgen. Du er ikke tjent med å slite deg ut i tillegg til å ha en infeksjon i halsen[;)] spar på kreftene du[:D]

Back
Topp