Strepsils

LadyZ

Gift med forumet
Har over natten fått vondt i halsen. Selvfølgelig har jeg bare strepsils liggende. Ikke noe mildere halspastiller. Men har ingen pakkningsvedlegg. så lurte på om noen hadde en pakke liggende og kan fortelle meg hva som står om amming? Vil ikke ta de om jeg ikke kan.

Det var ikke noe vedlegg i den gule vi hadde liggende, men ut fra innholdslisten så det ikke utvtil å være noe farlig, bare honning, sitronsyre og pepermyntedråper... Har sett ar noen babyer reagerer på pepermyntedråper...

ORIGINAL: marihøna30

Det var ikke noe vedlegg i den gule vi hadde liggende, men ut fra innholdslisten så det ikke utvtil å være noe farlig, bare honning, sitronsyre og pepermyntedråper... Har sett ar noen babyer reagerer på pepermyntedråper...

Er dette Strepsils eller Repsils??

Strepsils er vel de man ikke får kjøpt i Norge og inneholder bittelitt antibiotika?! Så de ville jeg ikke tatt om jeg ammet [:)]

Repsilis, blander for det er jo samme pakka... De heter Strepsils i Danmark[;)] Men de er nok litt sterkere, for de ligger ikke fritt i butikkene i der, men bak disken som panodiler og sånt på 7/11...

ORIGINAL: Sienna3

Strepsils er vel de man ikke får kjøpt i Norge og inneholder bittelitt antibiotika?! Så de ville jeg ikke tatt om jeg ammet [:)]

Var det jeg også tenkte [&:] Kjøpt en pakke Repsils nå og håper det hjelper!

ORIGINAL: LadyZ

ORIGINAL: Sienna3

Var det jeg også tenkte [&:] Kjøpt en pakke Repsils nå og håper det hjelper!

Jepp det er nok det beste! [;)]

Back
Topp