Strengt på barsel?

Solo super

Elsker forumet
VIP
Tenker på i forhold til besøk,vet at her i Drammen er de blitt helt "mafia" Får kun ha besøk av besteforeldre (pappa og søsken når de vil da )I besøks tiden.Og nå får man heller ikke ta barnet med seg ut av avdelingen!! Kommer til å bli et laaaaangt opphold hvis jeg er like sprek fysisk etter dette keisersnittet også!

Hvordan er det i resten av Norge? og er det flere som skal til Drammen?

Jeg skal ta ks i Drammen jeg også. Og ja, jeg synes det er blitt veldig strengt. I 2010 fikk jeg besøk på rommet tilogmed. (klarte ikke gå stort). I 2009 hadde jeg med ungen ned i kafeterian. Storslaget familieoppmøte skjønner du, kunne ikke skvise de inn på besøksrommet i 3.

Hæ? Når har d blitt sånn? Jeg hadde besøk når snuppa kom i 2010. Da kom tanta og bestemora noen timer etter fødsel. Hun jeg delte rom med hadde besøk heeeeeele tia.

I 2008 fikk jeg masse besøk,men tok med ungen ut på tv stua eller ned i kafeterian! i 2010 fikk kun besteforeldrene komme inn på barsel, men kunne ta barnet med ned i kafeterian.Nå så jeg at det hang lapper med at dette ikke lengre var lov! I 2010 hadde det litt med smitte av svineinnfluensaen å gjøre.Det kommer til å bli laaaaange dager.....

Her kom dem når dem ville, så lenge det ar med mitt samtykke :D Gå over alt kan jeg også.
Føder på SØF.

Skal føde i Dramnen denne gangen, og visste ikke det var så strengt. Men det går helt greit for meg, ville ha ro rundt meg sist. Men at man ikke kan ta med ungen til kafeteriaen er jo litt strengt da. Skal til sykehuset for omvisning rundt uke 32, så skal spørre litt rundt det da.

Det jeg syns er litt trist at det ikke er et sykehushotell, sist fødte vi på ABC på Ullevål og da hadde vi enerom sammen alle tre. Kjenner jeg har lite lyst til å dele rom med andre mødre....

Tenker på i forhold til besøk,vet at her i Drammen er de blitt helt "mafia" Får kun ha besøk av besteforeldre (pappa og søsken når de vil da )I besøks tiden.Og nå får man heller ikke ta barnet med seg ut av avdelingen!! Kommer til å bli et laaaaangt opphold hvis jeg er like sprek fysisk etter dette keisersnittet også!

Hvordan er det i resten av Norge? og er det flere som skal til Drammen?

Jeg har fått fødeplass på Drammen sykehus. :)

Tror de har samme regler i Fredrikstad og gjorde ikke meg noe i 2010 - syntes det var en fin unnskyldning slik at bare besteforeldre kom og vi fikk ro :)

I haugesund får søsken og besteforeldre komme. I stavanger vet jeg ikke, vet ikke helt hvor jeg skal føde:p vil til haugesund, men kan hende det blir for langt borte

Tror de har samme regler i Fredrikstad og gjorde ikke meg noe i 2010 - syntes det var en fin unnskyldning slik at bare besteforeldre kom og vi fikk ro :)

Nei, jeg føda der i 2011. å fikk besøk fra hvem som helst når som helst.

Håper ikke dem forandrer det heller.
Eneste er at, man får ikke lov å ta barnet ned i vestlobbyn pga smittefaren av infulensan som er nå.

Det hørtes skikkelig kjipt ut:/ Strengere enn fengsel jo..

Syns det er veldig bra jeg!
Hos meg kom nabodama (nabo til foreldrene mine,og mitt barndomshjem) dagen etter keisersnitt!
Hu måtte jo bare stikke innom da,siden hu jobba rett i nærheten. Omg! :eek:

Og dette var i hviletid. Fra halv 2 til 4 eller noe sånt. Det var 1/2 time igjen av hviletid og da blir t.o.m pappan sparka ut. Da hadde hu stått og trippa ute på gangen en halv time allerede! Så kommer det en forsiktig sykepleier inn og sier navnet mitt,og at jeg hadde besøk,hun trodde det var mamman min sa hun. "Neida det er bare naboen!" hører jeg kvikt fra gangen..
Erre mulig!

Skal føde på Sus(stavanger),og da kommer man på barsell hotell om fødselen gikk fint og ungen har det bra. Da bestemmer man selv om man vill ha besøk osv.. Aner ikjke hvordan det er på avdelingen der det er fellesrom.

Skal føde i Drammen. Syns det er helt greit at det er så strengt. Sist fødte eg på ahus og da tok vi med barnet ned i besøksrom i 1.etg, ingen besøkende på barselavd.

Syns det var slitsomt med besøk sist - selvom det bare var en time på tre dager. Hadde vært digg med noen dager uten besøk i det hele tatt, bortsett fra pappaen og broren.. Sleit med at melka kom seint, og at han var sulten og gråt mye. Greit å konsentrere seg om seg sjøl.

Skal føde på lillehammer, og der må man ta med baby utenfor avdelingen når man får besøk...enten på venterommet som ligger i samme etg. eller ned på kafe`n :) Ikke lov med besøk av andre enn barnefar og søsken inne på avdelinga, og det er egentlig veldig greit :) I "stille-tiden" har ikke barnefar eller søsken lov til å være på barsel heller :) Husker fra sist gang at det egentlig var litt godt, ettersom det var veldig fullt på barsel da og mange hadde søsken på besøk heeeeele tia...godt med litt ro innimellom :)

Back
Topp