Strenge kjipe McBaby!

• Trådstarter Trådstarter McBaby
  • Opprettet Opprettet
M

McBaby

Guest
Vi bor i et rekkehus med 5 enheter med 4 småbarnsfamilier. Det er 8 unger hvor 7 av de er under 5 år. [:)] Det er veldig hyggelig og veldig sosialt, barna har enormt mye glede av hverandre og leker sammen hele tiden.

Meeeen.... De andre foreldrene har tillatt en litt kjip vane hos barna. De tillater og oppfordere barna til å tisse ute på gesset når vi er ute![8|] Jeg syns det er greit med de minste barna som øver seg på bleieavvenning men å la de andre barna som er store og dotrente bare gå rundt å tisse overalt i hagen syns jeg er ekkelt![&:]
Det må nevnes at det er ikke så stor en hage og det er kort vei å gå på do. Jeg NEKTER Hannah å gjøre det, men hun vil jo siden alle de andre gjør det....[8|] Så da er jeg den store stygge, strenge ulven.....[&o]
Prøvde å forklare for Hannah med å sammenligne med bhg, at der er det ingen som tisser ute og at det ville vært ekkelt.

Syns dere jeg er sær? Barn skal da lære seg standar normer de også?[8|]

Helt enig med deg!!! Tissing i skauen er helt greit for meg, tissing i hagen der vi etterpå går rundt barbeint - uaktuelt!!

Skal man gjøre det finner man hvertfall en busk eller en plass det ikke er naturlig å ferdes.

Jeg hadde heller ikke likt det.
Så jeg synes ikke du er streng.

Er det toalett bruker man det!!! I nødstilfeller tisser man ute!!

Jeg synest det hadde vært direkte ekkelt med alle de barna som tisset på plenen man går barbent på[:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: Delia

Er det toalett bruker man det!!! I nødstilfeller tisser man ute!!

Jeg synest det hadde vært direkte ekkelt med alle de barna som tisset på plenen man går barbent på[:'(][:'(][:'(]

Back
Topp