Strekstyrke og kjønn

babydrøm2015+2017

Glad i forumet
Oktoberskattene 2015
Sikker ufattelig teit, men noe må man jo gjøre når tiden går så saaakte ;-)

Ble satt på tanken av et annet innlegg her et sted - er det sånn at hvor sterke/svake streker man får på gtest når man tester før IKM kan være en indikasjon på kjønn? Mao henger hcg-stigning sammen med kjønn?
Testet veldig tidlig veldig tydelig da jeg fikk sønnen min, mens denne gangen tok det mye lengre tid før testene tok seg opp i styrke. Kan det være indikasjon på at det er jente denne gangen?

Isåfall blir det enda en gutt her i hus :p
Testa svakt positiv i uke 3+2 :p

Mener å huske at fastlegen min nevnte sist at høy HCG kunne bety jente, men han var ikke sikker på hvor sant dette var. Det samme med hjerteslag. Jenter lå ofte litt høyere i hjerteslag enn gutter. Som sagt vet jeg ikke om dette er sant, men det stemte i hvert fall for meg.

Jeg har aldri fått positiv test før IKM og har 2 jenter. Nå testet jeg positivt 3+0 og er spent om det er en gutt som ligger inne i hula!

Men har egentlig ikke lyst å vite kjønnet denne gangen

Jeg nevnte faktisk dette tidligere her, men motsatt hos meg da. Hadde lave verdier pg svake streker tidlig sist, denne gangen har det ikke vært en svak strek og høyere nivåer av HCG.
Sist ble det gutt, så kanskje jente nå da :rolleyes:

Spennende. Sist hadde jeg svaaakt positiv 7 dpo, og tydelig positiv 9 dpo. Fikk da gutt.

Denne gangen har stigningen gått tregt, negativ test 9/10 dpo, og fikk 2-3 på cb digital 5+4. Orket ikke å teste mer. Ifølge tul er beregningene ganske riktige. Vært mer kvalm denne gangen, men det kan skyldes mindre mulighet til å slappe av. Blir spennende å se hvem som skjuler seg der inne[emoji173]

Sniker :p
Sist svangerskap fikk jeg knallsterk strek 4+3, denne gangen var den veldig svak 4+3... begge gangene jenter:)

Dette er så spennende! Jeg testet svaakt positivt 8 dpo, mens 9 dpo så man streken helt fint:) Fikk "gravid 1-2" 11dpo:) Jeg har null symptomer på graviditet (er 6+4) , har kun hatt smerter i livmor.

Min venninne testet svaaakt 11 dpo, fikk jente. De andre jeg vet som har testet tidlig (før 10 dpo) fikk gutt. Så jeg har ikke fått den oppfatning av at jenter produserer fortere hcg. Men får se på meg da! Kanskje jeg har ei lita tulle inne i magen :D Veldig arti det her<3

Veldig spent på om noen nå vet kjønn og om det har stemt at det har vært annerledes hcg-stigning med annet kjønn [emoji4]

Samme nå som sist... jente da, gutt nå....

Back
Topp