Strekstyrke billigstester

LykkeligRose

Glad i forumet
Denne gangen hadde jeg vært så flink syntes jeg å sluttet å teste når teststreken var like sterk som kontrollstreken. Syntes stigningen var bedre enn da jeg hadde tidlig sa så var veldig avslappet.

Tenkte litt i ettertid på at jeg skulle ønske jeg testet med digital også for å se 2-3 og 3+, men klarte å holde meg unna! Men så tok jeg en for morroskyld da jeg var mellom 8-9 uker og ser ingen endring på testen. Tenkte at den bare var nådd "Max" og at jeg derfor ikke ser noe endring fra da jeg var rundt 4-5 uker. Men så ser jeg folk som får myyyye sterkere tester enn det jeg har fått, og det tidlig også!

Noen som har erfaringer her?
Burde det være grunn til bekymring?

Fant et gammelt bilde av en test, og den jeg tok i uke 8-9 så lik ut

ImageUploadedByBV Forum1454168840.974574.jpg

Hei LykkeligRose! Svarte deg akkurat i dagboka mi. Jeg ville ikke brukt energi på å bekymre meg over dette ❤️ det viktigste er at du har hatt fin stigning i starten! :)

Min erfaring med billige tester er at de aldri blir sterkere hos meg enn kontrollstreken. Det har vært et negativt tegn at de ble svakere, men ikke at de ikke ble sterkere. Cb+ slo i tillegg ut 4 dager før jeg så antydning til strek på bt.

Tror ikke du har noe å bekymre deg for ❤️

Back
Topp