Strekninger i sidene/hoftene

Overraskelsen2021

Venter på en etterlengtet førstemann <3
Jeg er 6+1, og har frem til de siste par dagene hatt endel mensmurringer. De har så godt som gitt seg nå, men jeg har i stedet fått endel strekninger i sidene eller på innsiden hoftekammene på en måte. Er det normalt, og hva kan det skyldes?

Hilsen nervøs førstegangs som overanalyserer hvert minste vink som kroppen gir ;)

Det søteste som finnes ved siden av babyer er førstegangs mødre <3

Det er helt normalt å egentlig et veldig fint tegn! Det er ikke det siste du kommer til å føle på!

Masse lykke til <3

Jeg for min del har plutselig nr 3 i magen (fant det ut i går) bare 4+6 å jeg holder på å tisse meg ihjel og har stramme smerter nederste del av magen

Puh, godt å høre vi er flere! ;) Småhysterisk førstegangs jeg også, og får småpanikk hver gang jeg kjenner noe "rart":p Satser på at alle stikk, strekk og murringer er positive!;)

Tusen takk for svar :-) Godt å høre at det ikke er noe galt, og godt å høre at jeg ikke er patetisk ;)

Jeg har også hatt en del murringer og mensen smerter men googlet det og virka som om det var ganske normalt :) men skal si jeg blir litt redd selv :)

I dag har jeg også hatt murring hele dagen. Litt sånn stiv nederst i magen. Er ikke nervøs for det. Men andre gang jeg var gravid var første gang jeg kjente det da første gang gikk knirkefritt. Å da ble jeg ganske redd. Trodde alle ondter i magen var negativt. Men der tok jeg feil. Er feste smerter, strekke smerter, "et liv vokser i magen" smerter osv. Når jeg tenker meg om er det ikke så rart:')

Så bra at dere tok opp dette. Kan ikke huske at jeg hadde det slik sist, men gikk å kjente på en del småkramper på siden store deler av kvelden + småkvalm. Det hjalp også å få av en strømpebukse som viste seg å være litt for stram :p

Back
Topp