Strekksmerter

Mammasom19

Forelsket i forumet
I de siste dagene har jeg følt "strekksmerter" vet rett og slett ikke hva jeg skal kalle det, men det kjennest rett og slett ut som jeg har spist 3 for mange porsjoner med mat og at magen bare tøyes. Ekstremt ubehagelig, og merker at matlysten går ned fordi det kjennest så "fullt" ut inni der, haha! Vet ikke om det er strekkmerker på gang, eller bare huden som blir strukket. Andre som har lignende? Og tips til hva jeg kan spise? Ingenting frister :(

Hva med å kjøpe næringsdrikker på apoteket? Da får du i deg alle de viktigste vitaminene og kalorier som kroppen og den lille trenger nå!
Har selv drukket slike når jeg ikke har hat matlyst!

Har akkurat samme følelse for tiden! Og når jeg finner noe som frister så blir jeg mett av ingenting.. Er mye mer glad i å drikke enn å spise, så kjøpte sånn næringsdrikk på apoteket som brukes på blandt annet syke for å få i meg nok næring siden lille i magen trenger en del, funker greit selvom det ikke smaker heeelt som jeg skulle ønske :D

Har akkurat samme følelse for tiden! Og når jeg finner noe som frister så blir jeg mett av ingenting.. Er mye mer glad i å drikke enn å spise, så kjøpte sånn næringsdrikk på apoteket som brukes på blandt annet syke for å få i meg nok næring siden lille i magen trenger en del, funker greit selvom det ikke smaker heeelt som jeg skulle ønske :D
Greit å høre at jeg ikke er den eneste, haha! Skal få kjøpt noen slike :-)

Back
Topp