Strekksmerter i magen

Bryggerijenta

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
Er gravid med tredjemann, og merker så mye mer strekksmerter. Liksom at huden strammes når eg for eksempel strekker ut eller snur meg i sengen. Andre so kjenner dette? Tror sikkert det er fordi dette er nummer 3, har aldri hatt det så tidlig før! Er ca 14 uker nå :)

Venter også nr. 3, og har det på samme måte! Er 14 uker på vei..

Får også plutselig en stikkende smerte i magen, er som om noen stikker noe hardt inn. Varer et sekund, og det kommer både når jeg beveger meg, og når jeg står rolig. Det har jeg ikke hatt i svangerskapene før, og det er ubehagelig. Jeg tar meg selv i å si «au» høyt noen ganger når det skjer...

Tredjegangs her og, mye strekk og stikk. Spesielt når jeg feks snur meg fort i senga, gjør skikkelig vondt..

Venter også nr. 3, og har det på samme måte! Er 14 uker på vei..

Får også plutselig en stikkende smerte i magen, er som om noen stikker noe hardt inn. Varer et sekund, og det kommer både når jeg beveger meg, og når jeg står rolig. Det har jeg ikke hatt i svangerskapene før, og det er ubehagelig. Jeg tar meg selv i å si «au» høyt noen ganger når det skjer...

Akkurat samme følelsen som jeg har! Varer bare ett sekund ja, men virkelig ikke behagelig...!

Tredjegangs her og, mye strekk og stikk. Spesielt når jeg feks snur meg fort i senga, gjør skikkelig vondt..

Nesten godt at vi er flere som kjenner det samme, begynte å lure på om det var "feil". Virkelig ubehagelig! Var faktisk det første symptomet jeg kjente, at det stakk når jeg snudde meg i sengen.. Før jeg tok positiv test !

Nesten godt at vi er flere som kjenner det samme, begynte å lure på om det var "feil". Virkelig ubehagelig! Var faktisk det første symptomet jeg kjente, at det stakk når jeg snudde meg i sengen.. Før jeg tok positiv test !
Helt enig i at det er godt å ikke være alene. Hadde det noen ganger i de to forrige svangerskapene og, men ikke så hyppig og ille som denne gangen.

Back
Topp