Strekkmerker!

mamma2010!

Glad i forumet
Jeg er såppas "heldig" enda.. hehe.. (bank i bordet!!) at jeg ikke har fått noe enda! Mange av dere andre som sliter med det?

nei har ikke fått noen denne gangen heller..krysser fingrene for at det holder seg slik[:)]

Jeg tør ikke svare. Har ingen på magen (enda... bank i bordet) men har fått noen på puppene og litt på låret. Overlevelig og skal jammen ikke klage.:)

Ingen enda! Kjenner flere som har fått det på overtid, altså uke 40 +. Det må være kjipt da!

IDAG TIDLIG! såg eg for FØRSTE gang strekkmerker[:@]

Kanskje eg har hatt de lengre-uten å vite om de?(kan nemlig ikkje se nedforbi navlen)
Synes bare i speilet, når eg drar magen litt oppover så jeg små lilla streker rundt "fødselsstripa"nede v trusekanten.
Æsj!

..Og eg som var så høy i hatten at eg hadde iiiingen strekkmerker.
(er 31 uker på vei)

Har fått litt strekkmerker ja, og regner med det kommer flere også ;p

Ikke fått noen nye enda..
Har noen få ifra forrige gang, men de er blitt så lyse så syns nesten ikke..

har mange strekkmerker på puppene.... [:(]  men ingen på mage eller lår foreløpig, bank i bordet!

Jeg har ikke fått noen - enda! Regner med at de kommer snart!

Kun de jeg hadde fra før av. Ikke noe jeg ikke kan leve med. Har ikke på magen, men venter til en stund etter fødselen før jeg tar det for god fisk.

Jepp, har masse fra sist.

ååå, uff da... eg har ingen, men e som sagt 30 veker på veg, ehhh... håper eg ikkje får nokon!! jaja... 

har ingen enda............krysser fingrene for at de ikke kommer.....
fikk ikke sist....men er i tvil om jeg kan være så heldig 2 ganger....[8|] hmmmmm

Har foreløbig bare de fra nr1.. men regner med at det kommer nye etterhvert! [&o]

Ingenting her enda [:)]

Back
Topp