Strekkmerker

sept.mor10

Betatt av forumet
Har prøvd å høre meg om hva jeg kan gjøre/bruke for å forhindre strekkmerker
Noen har sagt matolje.. Frister ikke å smøre meg inn med matolje :o)
Noen andre forslag?

Strekkmerkene kommer nok selv om du smører deg med selfett vil jeg tro..[:)]

ORIGINAL: Frk.VilleiTrusa

Det finnes en krem mot dette som du må få på resept av legen.

Men man kan hverken være gravid eller amme[&:]

hvis det hadde vært noe som sikra deg fra å få strekkmerker... tror du virkelig ikke det ville vært et VELDIG kjent produkt??[:D]
tror nok alle hadde vist om det hvis det fantes

Den kremen har vist positiv effekt om man har også, men de må være nye, altså røde, har de blitt hvite så har ikke den kremen noe effekt.....

Jeg smører med Vichy sin antistrekk-krem. Den er ganske dyr, men igjen er den fin i konsistensen... Den skal både forhindre og bleke strekkmerkene. Ikke det at jeg tror så mye på det, men er en fin fuktighetskrem for magen da! [:D]

http://nhi.no/foreldre-og-barn/svangerskap-og-fodsel/sykdommer/strekkmerker-23933.html

http://felleskatalogen.no/

På felleskatalogen må dere søke på Aberela

ORIGINAL: Sha

hvis det hadde vært noe som sikra deg fra å få strekkmerker... tror du virkelig ikke det ville vært et VELDIG kjent produkt??[:D]
tror nok alle hadde vist om det hvis det fantes

Denne kremen lover ikke mirakler, men man må faktisk gå til lege å få den på resept. Man kan ikke bare kjøpe den i butikken. Og nok en grunn til at den ikke er vidre kjent er at gravide eller ammende ikke skal benytte seg av den pga av noen av stoffene den inneholder.

Da står vi igjen med de som har sykdommer som gjør at de får lett strekkmerker, og bodybuildere. Og de som har sykdommer som gjør at de lett får strekkmerker er de som faktisk trenger den!!!

ORIGINAL: Frk.VilleiTrusa

Back
Topp