Strekkmerker

twoofakind

Flørter med forumet
Jeg har de siste dagene fått endel strekkmerker på brystene, rundt og på alle sidene omtrent. Har ikke akkurat så store bryster men.. De er også litt såre/ømme på b.vortene. Jeg håper jo at jeg er gravid.
Noen som vet hva det kan komme av? Eller andre som har det selv?

Klem [:)]
 
jeg har og s¨ånne strekkmerker. Har hatt det iallefall 2 år. Så det behøver ikke kome av graviditet. Men om de kommer plutselig sammen med andre symptomer kan det godt tenkes du er gravid.... har ømme brystvorter jeg og, AUU
 
Hei Lillego

Jeg har også fått strekkmerker på brystene, har ikke hatt det så lenge da. Veit ikke hva det kommer av jeg.
 
Jeg fikk strekkmerker rundt brystene da jeg ble gravid med min første[&:]...ikke vakkert men alt har sin pris[;)]...slapp heldigvis noe mye strekkmerker på magen da...[:D]
 
hei...
da jeg ble gravid begynte jeg å smøre meg med olje 2 ganger daglig - på magen og brystene... har ikke fått noen srekkemerker føreløpig. men man sier at man kan få de til og med siste uke før fødselsen...

leger sier at olje hjelper ikke mot srekkemerker, men det gjør jo ingenting å prøve det!!!!
 
ORIGINAL: kkika

hei...
da jeg ble gravid begynte jeg å smøre meg med olje 2 ganger daglig - på magen og brystene... har ikke fått noen srekkemerker føreløpig. men man sier at man kan få de til og med siste uke før fødselsen...

leger sier at olje hjelper ikke mot srekkemerker, men det gjør jo ingenting å prøve det!!!!


Da jeg gikk gravid smurte jeg meg inn med en sikkelig fet fuktighetskrem på magen og brystene morgen og kveld, men da jeg nærmet meg slutten av svangerskapet fikk jeg litt strekkmerker på magen og brystet.
Strekkmerkene er ikke så synlige heldigvis.
 
Strekkmerker er arvelig betinget.Gruet meg derfor veldig til å se min egen mage etter graviditeten,siden min mor har masse strekkmerker.Jeg smørte meg med jasmin olje morgen og kveld på magen+maserte og dro i mageskinnet.(gjør litt vondt) Brystene bare smurte jeg uten og masere.Resultatet 6mnd.etter fødsel er INGEN strekkmerker på mage[:D]men litt på bryster...Tror derfor at maseringen og strekkingen av mageskinnet var lurt[:)][:)][:)]
 
Jeg fikk også litt strekkmerker på brystene da jeg ble gravid, men mest på magen. Du får ta en test og informere oss om hvordan det gikk [;)]
 
Takk for alle svar[;)] skal si fra hvordan det går så fort jeg tar en test, neste uke engang. [:)]
 
Back
Topp