STREKKMERKER

x1x*tredjespire*

Glad i forumet
er det noen som husker hva den heter den butteren som skulle være så fin for det??trenger den både til meg og søstra te sambo hehe[:D]

jeg bruker ikke butter, men exfolating-noe-krem! fra loreal, den er turkis på stor tube, kjøpte på vita... bare brukt den fire gang og nå vises nesten ikke et eneste strekkmerke!!

ORIGINAL: lykkelita*

jeg bruker ikke butter, men exfolating-noe-krem! fra loreal, den er turkis på stor tube, kjøpte på vita... bare brukt den fire gang og nå vises nesten ikke et eneste strekkmerke!!

seriøst?? må jo bare prøves den da! hehe...prøver alt i kampen mot de stygge merkene mine:)

oi så bra,men hadde du skikkelige kratere?for det har jeg etter dattra mi...åsså tenkte jeg på forebyggende krem nå ska kjøpe det i bursdag gave se[:D] 

ORIGINAL: Gemini_81

ORIGINAL: tigerguttimagen

er det noen som husker hva den heter den butteren som skulle være så fin for det??trenger den både til meg og søstra te sambo hehe[:D]

Body butter fra body shop du sikkert tenker på... Men husk og forbygge innenfra, masse vann og mega olje. (men de sier at det ikke kan forebygges, det tror vi ikke noe på! )[;)]

erdet samme hvem av de bb det er da eller? mener og huske at jeg leste noe om det sist jeg var gravid at det var cocoabutter eller coconutbutter???

ORIGINAL: lykkelita*

body shape eller sånn heter den... strålende fornøyd sålangt selv, spennende å se åssen det ser ut etter 3 uker![:D]

Back
Topp