Strekkmerker

LilleTeeniesMor

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
33+1 idag og merket plutselig at det begynner å komme noen røde små streker på siden av magen og på innsiden av lårene:nailbiting:Noen flere som begynner å se de "herlige" strekene komme som et bevis på at nå begynner den lille (og mor) å bli litt stor? :smiley-ashamed004
Krysser fingrene for at det ikke blir så altfor mange :smiley-angelic001:laughing002

Har magen full av tigerstriper fra de to forrige, men ikke fått noen nye så langt denne gangen :smug:

Har litt i ene siden, også har jeg fått "under" magen, der jeg ikke selv kan se - var kjæresten min som opdagede det, for jeg spurgte han, siden jeg så andre som skrev om det :)

Lenge siden jeg begynte å få strekkmerker .. spesielt under magen/over trusekant.. men men. Kjenner at desto eldre jeg blir mindre bryr det meg, å det er egentlig godt :happy:

Har sluppet unna til nå... Sist gang fikk jeg noen små rundt navlen.. De kom ganske tidlig. Ellers fikk jeg en del "sprengte blodkar" i siden ved ribbeina. Er vel ikke lenge til de dukker opp her heller, føler meg ganske sprengt!

Jeg er i uke 32 i morgen og har ikke lagt merket til noen strekkmerker enda, men plutselig så kommer de. Det er vell mye genetikk, noen får det andre ikke uanhengig av om magen er liten eller stor.

Jeg har vært ekstremt overvektig, og har fremdeles et imponerende heng, så så langt har jeg sluppet unna. Magen har bare vokst inn i det som allerede hang der på en måte :p

Jeg har tre små ved navlen og noen veldig tynne striper på høyre side.. jeg får lett strekkmerker og har det på hele kroppen fra før, så gjør meg ikke så mye. Men liker ikke når de er ferske og er så tydelige..

Har ikke fått noen nye ennå, men ser at et par gamle strekkmerker på hoftene har blitt litt røde i kantene, så det kommer vel. :rolleyes:

Ingen nye enda. Fikk vel 2 med nr 1, en på hver hofte . Trur det ble 4 men de sitter sammen 2 og 2 på hver side av magen med nr 2. Genetikk kan være som man selv velger å se det. Jeg og mormor er helt like ang fødsler, vekt, ikke sy, og minimalt med strekkmerker. Min mor fikk alt.

Ikke fått (ennå). Men føler meg ganske stor nå, så ville ikke forbauset meg om de plutselig dukker opp. Samtidig er det lov til å håpe at jeg slipper unna denne gangen og. Min mor la på seg 17 kg med meg (veide 40 kg da hun ble gravid!), men fikk ikke et eneste ett (jeg tror gener spiller inn). Samtidig er jeg gammel i denne sammenheng og jo eldre man er jo større er sjansen for å slippe unna (noe positivt må følge med å være en geriatrisk mor).

Back
Topp