Strekkmerker

Har ikke fått noen enda, men regner med at jeg får noen denne gangen. Forrige svangerskap hadde jeg liten mage, denne gangen er den mye større.

Har utrolig nok ikke fått noen strekkmerker i svangerskapet. Har noen på hoftene fra tenårene bare. Smører meg ikke med noe som helst.

Ikke fått noen på magen, men puppene derimot... og helt øverst på innsiden av lårene, tydelig at det ikke bare er strekk av huden som gir strekkmerker :)

Tror jeg har fått noen utover mot hoftene, men ingen på magen enda. Har smurt meg med Wedela strekkmerkeolje hver dag siden første trimester. Håper det holder seg sånn.

Slapp unna denne gangen også. Har vel seig tøyelig hud kanskje

Har utrolig nok ikke fått noen strekkmerker i svangerskapet. Har noen på hoftene fra tenårene bare. Smører meg ikke med noe som helst.

Og når man snakker om sola! [emoji295]️ Så fant jeg 3 nye strekkmerker på høyre hofte i dag [emoji1360]

Fortsatt kun noen på hver side av navlen. Synes ikke det gjør noe. Gubben sa her om dagen at det var en fin pynt på magen

Jeg fikk endel midt på magen men de var ikke dype eller ”lilla” og nå som magen mer eller mindre har trukket seg sammen igjen synes de knapt :) Jeg har noen heelt nederst på magen der den startet som er litt dypere men forhåpentligvis blekner de litt med tiden og de er uansett litt ”under” og ikke så synlige. Det er uansett ingen krise :)

Jeg har fått noen røde strekkmerker symetrisk på hver side av navelen og utover. 3-4 på hver side, ganske parallelt. Jeg syns egentlig de er litt kule... "Se hva kroppen min kan!" liksom.. [emoji14]

Ikke fått noen ennå. Spent på siste dagene nå! Krysser fingrene! :)

Jeg trodde jeg hadde sluppet unna, men de to-tre siste ukene kom det en del midt på magen både over og under navelen. Men regner med de blekner litt og ikke blir så synlige som nå når magen trekker seg litt mer sammen og det får gått litt tid. :)

Back
Topp