Strekkmerker

Fenomen

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Hvordan ligger det an med strekkmerker hos dere nå som vi begynner å nærme oss slutten?

Jeg fikk noen midt på magen heelt i starten, før den hadde vokst noe særlig, men jeg har ikke fått noen fler i ettertid (enda). Jeg smør med Bio-Oil daglig men jeg tviler på at det har noe å si da jeg har anlegg for og veldig lett får strekkmerker.

De jeg har fått er ikke så dype eller "lilla" så jeg bryr meg veldig lite om det.

Tror ikke jeg har fått noen nye, kun de fra forrige svangerskap som er litt markerte igjen :p

Ingen nye dette svangerskapet. Fikk bare noen på rompa forrige gang, men de er bleknet og gjør meg ingenting :)

Tror jeg sprakk ferdig med førstemann. Ingen sist eller nå, men magen er et verdenskart av merker. De vises heldigvis ikke så godt til vanlig.

Har ikke fått noen enda. Smører med mandelolje og bio-oil, sånn omtrentlig en gang om dagen (jeg orker ikke hver dag, hehehe). Har strekkmerker på lår og rumpe etter puberteten da, så blir ikke overrasket om det kommer noen på mage og bryst snart. :)

Ikke enda, men kjenner at det begynner å strekke no, så er vel ikke langt unna. Smører meg hver kveld, men tror det kun hjelper for kløen [emoji4]

Ingen enda, og dette er tredje gangen :) Smører med vanlig krem, men gjør det ikke for å forebygge strekkmerker, men fordi jeg alltid har gjort det etter jeg har dusjet/badet :)

Ingenting :) smører med mandelolje en gang til dagen.

Har så vidt fått noen lett rosa antydninger til strekkmerker på ene hofta, men har vært sånn i flere uker nå, så ser ikke ut som om det blir noe verre. :) Og bittelitt øverst på lårene helt oppunder trusekanten.

Har rundt navelen fra første svangerskap, men de er sånne tynne søte så de bryr jeg meg ikke om. Har ikke fått noen nye enda, men det kommer vel sikkert. Smører med kokkosolje og en som heter "Get soft" fra helsekost. Funker sikkert ikke, men kan ikke la være å smøre heller, for tenk om det likevel skulle virke.. ;)

Fått et par på hver side av navlen. Men ikke så ille, bare det ikke kommer flere

Tror ikke jeg har fått noen i svangerskapet, men har ikke brydd meg om å sjekke heller. Har en del fra før fordi jeg er overvektig og har vært større flr. Tar det ikke så tungt.

Jeg har fått en del. Begynte med bio oil og etter en uke spratt det frem. Nå smører jeg meg fordi det klør til tider voldsomt. Bare trene og ta sol etter svangerskapet så blekner de vel fortere :-D Noen minner må man vel bare lære seg å sette pris på av å bære på et under :)

Trekker tilbake at jeg ikke har fått noen. La plutselig merke til at jeg har fått noen på rumpa :)

Har noen helt lyse på hofter og pupper, mesteparten var nok der før første svangerskap pga vekt og sikkert noe fra puberteten.
Har ingen på magen.

Jeg trekker også tilbake at jeg ikke hadde fått noen. Har fått noen striper på den ene hofta :P

Back
Topp