Strekkmerker

Nei, kommer de så kommer de uansett hva jeg gjør for å unngå de.
Berget sist svangerskap, håper på det denne gangen og.

Jeg har smurt daglig med Bio-Oil siden uke 14-15 eller noe sånt. Jeg har fått litt strekkmerker men jeg tror de kom før det. Mest sannsynlig hjelper det ikke men det er verdt et forsøk :) Det gjør også at huden ikke blir så tørr.

Har ikke oppdaget noen nye strekkmerker og har ikke smurt meg med noe som helst...
Men magen "sprenger" jo, så redd det kommer noen tigerstriper etterhvert [emoji197]

Jeg har smurt meg med bio-oil to ganger daglig siden uke 18 ca, har foreløpig ingen strekkmerker. Men så er ikke magen min så fryktelig stor enda heller:p

Jeg kjenner at det kommer flere etterhvert, magen føles sprengt mange ganger. Klarte ikke unngå de sist, så denne gangen er det kun litt fuktighetskrem på magen av og til (samboer liker å kose med magen og smøre den:p) :)

Har smurt meg med bio-oil siden uke 14, flere ganger til dagen. Fikk ikke strekkmerker forrige svangerskap, og håper jeg slipper nå også.

Jeg smører med bodybutter fra Bodyshop, mest fordi det får gravidbuksa til å holde seg oppe.
Strekkmerker får man nok uansett om man smørere eller ikke.
Men det er godt å smøre på magen og puppene, så jeg fortsetter nok :)

Er vel ikke noe vits, har jeg lest. Merker kommer uansett hva du gjør eller ikke gjør. Smøring er bare for komfort.

Fått 2 små på hver side av navlen av alle steder. [emoji13]

Jeg har smurt meg med bio oil et par ganger i uka hele svangerskapet. Tror ikke det har noe effekt, men tenker at det ikke skader å prøve :p Har så langt ikke fått noen strekkmerker (og jeg fikk en del i puberteten) :)

Jeg har smurt meg med bio oil et par ganger i uka hele svangerskapet. Tror ikke det har noe effekt, men tenker at det ikke skader å prøve :p Har så langt ikke fått noen strekkmerker (og jeg fikk en del i puberteten) :)

Ja, har hørt det ikke hjelper! Men bruker bio oil jeg også. Skader ikke tenker jeg!

Smører meg pga kløe, men ikke pga strekkmerker. Fikk ikke forrige svangerskap, så tviler jeg får denne gangen. Syns bare det er så deilig å smøre seg på magen når den klør. Og mannen syns også det er koselig å smøre magen min:happy:

ikke gjort noe for å forhindre, bare smurt meg med vanlig krem hvis jeg har følt at jeg har vært litt tørr i huden, ikke fått noen strekkmerker de andre gangene men kan jo hende det kommer nå siste gangen sikkert.

Back
Topp