Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa! Dette er min første, og jeg har aldri hatt strekkmerker før. Men nå har jeg altså så mange på hver rumpeball, lilla og fæle! Ja, det er et tegn på at man har båret frem et barn osv., men det er jammen ikke gøy med lilla rumpeballerJeg har allerede fått strekkmerker! Jeg er kun i uke 14 og har begynt å få røde striper på magen.. Jeg fikk utrolig mange i forrige svangerskap, men da starta jeg i uke 32.. Lurer på hvordan jeg kommer til å se ut etter dette..
Er det flere som har begynt?
Tusen takk for svar. Jeg tror egentlig ikke noe på at det har noen effekt.. Jeg lrysser bare fingrene for at jeg ikke blir like ille som bestemora mi var. Ho fikk så store og dype at de sprakk!!! Bare meg og ho som har dem. Lover ikke godt!Bio-oil som man får kjøpt på apoteket har kjempe god effekt,sier flere. Har selv brukt på arr og ser tydelig forskjell
Selv fikk jeg ingen strekkmerke forrige svangerskap og enda ikke fått noen nå heller:/
(Bare sånn vis du ville forebygge dem)
Tusen takk for svar. Jeg tror egentlig ikke noe på at det har noen effekt.. Jeg lrysser bare fingrene for at jeg ikke blir like ille som bestemora mi var. Ho fikk så store og dype at de sprakk!!! Bare meg og ho som har dem. Lover ikke godt!
Bio-oil som man får kjøpt på apoteket har kjempe god effekt,sier flere. Har selv brukt på arr og ser tydelig forskjell
Selv fikk jeg ingen strekkmerke forrige svangerskap og enda ikke fått noen nå heller:/
(Bare sånn vis du ville forebygge dem)
Skal ikke brukes i første trimester, og anbefales ikke å brukes under svangerskapet pga avitamin
Åja, leste bare at det var for forebygging. Etter svangerskapet er det jo gjerne litt sent å forebygge ;-pTenkte på etter svangerskap
Skal ikke brukes i første trimester, og anbefales ikke å brukes under svangerskapet pga avitamin
Be proud of your tiger stripes !Jeg har allerede fått strekkmerker! Jeg er kun i uke 14 og har begynt å få røde striper på magen.. Jeg fikk utrolig mange i forrige svangerskap, men da starta jeg i uke 32.. Lurer på hvordan jeg kommer til å se ut etter dette..
Er det flere som har begynt?
Hehe ja,jeg trodde jeg skulle være det. Men magen blei pløsete og hengete i tillegg og da blei det ikke så lett som jeg trodde..Be proud of your tiger stripes !
Hehe ja,jeg trodde jeg skulle være det. Men magen blei pløsete og hengete i tillegg og da blei det ikke så lett som jeg trodde..