Strekkmerker

Junibaby

Betatt av forumet
Gosh, nå er de altså kommet for fullt. Fikk mange i puberteten, stooore på mine "lovehandles", og de har rett og slett aldri blitt helt bleket fordi de har vært både lange og breie. Siste uka har det ikke kommet nye, men de bygger visst på alle de gamle jeg har. Det er snakk om 10-15 cm lange strekkmerker, opptil 5-6-7 mm breie. :( Hater at man ikke kan gjøre noe med det og frykter hvor det blir å ende. Hadde allerede fra før av store komplekser for de jeg hadde.. Flere som er i ferd med å sprekke opp? Uke 28+3 nå..

Denne gangen tror jeg ikke jeg har mer å sprekke opp... :p
Med storebror begynte strekkmerkene å komme i uke 11 (magen kom ikke i det hele tatt før i slutten av uke 28), og de største strekkmerkene mine er 16-17cm lange, og de bredeste er 2-3cm brede... :(

Jeg er ekstremt utsatt for å få strekkmerker. Innsiden av låra mine ble dekka i puberteten. Og nå fikk jeg da altså strekkmerker på magen (fra navelen og ned) i uke 5 (!!!!). De har jo blitt bredere etterhvert som magen har vokst, men eneste nye jeg har fått etter uke 5 er to små over arret etter navlepiercingen :(

Huff. Skjønner jo at det er en naturlig greie og at de fleste har det og alt det der. Men blir likevel ikke fortrolig med det og har alltid hatt komplekser for kroppen. Kjenner at det tærer enormt på selvtilliten. Greit at premien til slutt er verdt det meste, men ikke særlig gøy at kroppen blir et eneste stort arr til slutt. Synes ikke man skal rosemale alt ved å gå gravid altså, slik som det ofte blir fremstilt på f.eks. veldig mange instagramkontoer..

Ikke fått noen nye enda men kommer nok :/ fikk helt på slutten sist.. 5 middelsstpre på magen og to små over navelen! Men lagt på meg mere nå enn sist så får se.. usj

Back
Topp