Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk verken med nr 1 eller to.
Men jeg la på meg mer med nr 2, så jeg trodde de skulle komme..
Det sies vel at dette er hormonelt?
Mine strekkmerker kom under fødselen sistJa det sies det, og jeg fikk beskjed sist av en lege at jeg ikke kom til å få strekkmerker da han rundt uke 32 tok ultralyd. Han sa jeg ville fått det før om jeg var disponibel for det. Jeg bare lo av han for tenkte jeg vsr utsatt da jeg er slank og hadde aldri veid så mye før! Men håper han har rett denne gangen ogsåHadde vært greit å slippe unna
![]()
Ja det sies det, og jeg fikk beskjed sist av en lege at jeg ikke kom til å få strekkmerker da han rundt uke 32 tok ultralyd. Han sa jeg ville fått det før om jeg var disponibel for det. Jeg bare lo av han for tenkte jeg vsr utsatt da jeg er slank og hadde aldri veid så mye før! Men håper han har rett denne gangen ogsåHadde vært greit å slippe unna
![]()
Trodde det kunne komme så sent som etter fødsel jeg, når huden trekker seg sammen.
Strekkmerker i forbindelse med svangerskap og fødsel er hormonelt, og ingenting man får gjort noe med.. Jeg sprakk opp helt sinnsykt før jeg i det hele tatt fikk noe større mage i det hele tatt (første strekkmerkene kom i uke 9...)
Denne gangen har jeg ikke fått noen nye strekkmerker, men det er vel fordi hele magen er helt ødelagt etter sv.skapet med storebror..de største strekkmerkene jeg hadde med han var 2-3 cm brede og opptil 15cm lange
![]()
De var grusomt vonde! Ekkelt og vondt å fysisk se huden sprekke oppUff, har en venninne som fikk masse slike strekkmerker og hun sa det var ganske smertefullt! :-( Håper du slipper unna denne gangen da![]()
Det kan være begge deler, men stort sett er det hormoneltJeg har lest begge deler.. Noen plasser står det at de oppstår pga hormoner og andre plasser står det at det er fordi huden strekkes mye over kort tid. Jeg vet ikke hva som stemmer.. Håper bare jeg slipper unna, men har allerede fått 3 stk på den ene siden av magenDe er foreløpig svake da
![]()