Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk på puppene etter at første var født, da økte de voldsomt i strl. Fikk ingen på magen da, så betyr ikke nødvendigvis at det kommer der selv om du har fått på puppen. Håper du slipper merFikk noen på høyre pupp på lørdag, så da kommer de helt sikkert overalt snartMen det går helt fint.
Hadde noen fra før som nesten var borte på puppene, fra tenårene.
i dag, 22+3 kan jeg se antydning til et begynnende strekkmerke på siden av magen. Noen som har fått allerede? Synes det var tidlig. Har mange og store fra puberteten både på lår og på lovehandles, og regner med det bare blir å balle på seg nå som jeg er gravid.![]()
Jeg fikk på puppene etter at første var født, da økte de voldsomt i strl. Fikk ingen på magen da, så betyr ikke nødvendigvis at det kommer der selv om du har fått på puppen. Håper du slipper mer![]()
Tenker egentlig på de strekkmerkene fra forrige svangerskaps som skjønnhetsmerker...det er merker som vitner om noe helt fantastisk og utrolig. Så tenker egentlig ikke så mye på det jeg hellerÅjaTrodde jeg garantert kom til å bli en tiger nå. Men uansett hvordan det går, så bryr jeg meg egentlig ikke. Trodde jeg kom til å gjøre det, men merker at andre ting har kommet i fokus. Kanskje jeg ser annerledes på det etter at jeg har født
Det viktigste for meg er at jeg kommer tilbake til startvekt.
Tenker egentlig på de strekkmerkene fra forrige svangerskaps som skjønnhetsmerker...det er merker som vitner om noe helt fantastisk og utrolig. Så tenker egentlig ikke så mye på det jeg heller![]()
jeg fikk noen ungdomsårene og min mor fikk helt vilt med strekkmerker da hun gikk gravid med meg og min søster.Har ikke fått noen foreløpig i graviditeten, men har noen få stykk i fra typisk ungdomsårene. Men vi er en skikkelig strekkmerkefamilie, så regner med at de kommer etterhvert og at jeg får en hel haug ila svangerskapet. Ikke gøy med 1000 strekkmerker!
jeg fikk noen ungdomsårene og min mor fikk helt vilt med strekkmerker da hun gikk gravid med meg og min søster.
Men begge oss to har sluppet unna, så jeg håper jeg slipper denne gangen også..
Er det ikke hormonelt det der?
Det er hormonelt har jeg hørt.Ja okDa trenger det vel ikke nødvendigvis å bety at jeg får en hel haug
Mamma fikk mange, men hun har jo født 4 unger også. Mi søster fikk også veldig mange. Jo, det er kanskje hormonelt?! Jeg trodde de kom fordi at huden strekker seg såpass mye på kort tid
![]()