Strekkmerker

Mimink

Elsker forumet
Har dere fått strekkmerker denne graviditeten?

Fikk litt striper på sidene og på rumpa med nr 1 og litt på puppene med nr 2. Og jaggu har nr 3 laget noen "søte" små merker på magen denne gongen ;) De er heldigvis små og synes ikke godt. Litt kjedelig er det uansett da...

Ingen til nå. Regner ikke med jeg får heller. Men kommer nok på puppene når melka kommer tipper jeg.

Men kunne ikke brydd meg mindre. Hatt det siden jeg kom i tenårene på mage,lår,overarmene og rompa. :P

Ingen enda, overraskende nok. Men får se hva overtid og fødsel bringer med seg. ;)

Jeg har faktisk ingen på magen..men har fått på rompa :s sånn midt på rumpeballen liksom, helt rar plassering :p I allefall ikke synlig da.. :) det viser jo bare at det kan være hormonelt, og ikke bare fordi huden strekkes..

Har fått 4 strekkmerker på 1-2 cm heeelt nederst på magen. Ikke sett de selv. Legen som kommenterte det :-D

Har mer enn nok fra puberteten :-P

Har fått over og under navlen. Og i går oppdaget jeg to-tre små korte "under" magen, men vistes veldig svakt så er nesten litt usikker på om det er strekkmerker.. Har ikke fått på lårene/rumpa denne gangen, men har en del der fra første :-p Bryr meg mindre nå enn jeg gjorde første gangen. Er ikke "stolt" over dem, men tenker ikke så mye på de heller.

fått på siden av magen, og jeg kjenner når det revner, de kommer når gutten presser seg utover. au :p men ikke voldsomt mye enda da...

Ikke på magen, tror det kommer på puppene, de har vokst enda mer når melken kommer...

Ja.. Med første fikk jeg bare litt på rumpa og puppa, følte meg så heldig! Men denne gangen har jeg fått på lår OG mage :( Heldigvis blir de lyse etter en stund..

Nei, ikke et eneste. Hadde blitt overrasket om de plutselig skulle komme nå i tredje svangerskap - huden står i spenn for tredje gang på fire år, så den er vel godt oppmjuka:-):-):-P

Har to små fra nr 1 ved siden av navelen, men de fikk jeg når de dro han ut av magen. (KS) Ser ikke ut som jeg har fått noen flere..

Fikk noen på hoftene i første svangerskap, og begynner så smått å få noen bittesmå på magen. Men jeg stresser ikke med det, de er så små at de sannsynligvis blir nesten borte etterhvert.

Har fått sinnsykt mye strekkmerker :/ Både på magen, på siden og lår. Så har gått i innkjøp av swiss clinic roller, for å se om dette kan hjelpe når mini har kommet seg ut.

Fikk flere på magen med 1.mann, men slapp unna med både 2. og 3.mann :)

Jeg har faktisk ingen på magen..men har fått på rompa :s sånn midt på rumpeballen liksom, helt rar plassering :p I allefall ikke synlig da.. :) det viser jo bare at det kan være hormonelt, og ikke bare fordi huden strekkes..

Samme her! ;-) men hvor ofte går vi med rumpa ute?! Hotpants bikini truse til sommeren :-)

Ingen strekkmerker på magen, har et par i siden, over hoftene, ellers fikk jeg noen på fremsiden av låret med første frøkna :)

Back
Topp