Strekkmerker

Rumpe og lår har fra puberteten. Men så langt som under navellen klarer jeg ikke å se.

Fikk mange sist, så tror ikke jeg kommer til å få noen nye denne gangen :) Plager meg egentlig ikke så mye :p

Har litt på sida av puppene, men ingen på magen enda. Ser ikke de på siden av puppene med mindre jeg drar i huden da :P

Har fått masse på magen, sikkert 30 kanskje. Fekk tidlig i svangerskapet og forsetter å dukke opp nye kvar veke :( har eit piercingarr på navlen som også har "sprukket", veldig lekkert om eg må få sei da sjølv ;)

Førstegangs - Desemberbaby <3

Fikk ingen sist og heller ikke fått til nå. Har pubertetsstrekkmerker på puppene, valkene og innsida av lår:p

Har plenty av de fra forrige svangerskap ja, så tror ærlig talt ikke det er plass til noen nye :p

Har hatt på lår, rompe, hofter og pupper fra tidligere. Nå i graviditeten kom de første strekkmerker på magen allerede i uke 6.. Og har for noen uke siden fått noen nye på puppene.

Begynte å få strekkmerker nå for noen uker siden, når magen begynte å bli tung og mini begynte å legge på seg mer og mer.

Ikke noen til nå. Har fra første svangerskap og i fra ungdomstiden. Fikk ikke noen i 2. svangerskap heller. Rekner med at jeg ikke får noen ivdette utenom hvis vekten og magen plutselig tar helt av. Har mye mindre mage dette svangerskapet og er over 10 kg lettere nå enn i det første.

Jeg fikk så mange i første og andre svangerskap at det er ikke flere plasser og få på. Fikk ingen nye med nr 3 og 4 så håper jeg slipper unna nå og :)

jeg begynner å merke antydning til nye over navlen. Hadde mye fra før, men de var helt fargeløse, så litt usikker på om de gamle blir litt rødlige nå som de blir strekkt, eller om det er nye. Magen min er jo større nå enn med førsta i følge målene, så kan godt være nye!

Ingen på magen ennå (skjønner ikke hvorfor, den er gigantisk), men har noen skikkelige røde på hoftene og mellom rumpeballen (av alle plasser). I tillegg har jeg fått nye på puppene, kanskje ikke så rart når jeg har gått opp 3 strl i bh :P

Back
Topp