Strekkmerker

tonjecathrine

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Septembergull'17
Jeg vil tro det er flere enn meg her inne som har litt lyst å skjære av meg et øre i frustrasjon over disse linjene som dukker opp på de merkeligste steder.
Inspirert av en flott konto på instagram som heter LoveYourLines, er det intresse for å dele bilder av linjene deres her inne? :)
Selv har jeg både ett og to og ti til disposisjon :p

Jeg blir uten tvil en skikkelig tigermamma! Vet ikke helt om jeg faktisk tørr å legge ut bilde, må tenke litt på det :P hihi!

jeg har ikke fått noen nå når jeg er gravid, men har noen fra før etter å ha est ut litt tidligere.. på siden og innsiden av lårene og , siden i magen... kunne ikke brydd meg mindre om jeg hadde fått noen :) når man tenker på premien man får :)

Har massevis ette eg va sykelig overvektig....heldigvis har dei bleikna godt, og ikkje formeira seg i løpet av graviditeten ;)

Jeg klarer bare å se øvre del av magen, så jeg får se hvor mange marker som har dukket opp når ungen er ute, nå er jeg bare rund og feit og klarer ikke å se vinklene på kroppen om de har stripper eller ikke.

ingen på magen foreløbig, men har fått litt på utside og innside av lår, spesielt på høyre side. Kan ikke si at jeg var glad da jeg merket de, men det gjør meg heller ingenting. Kan nesten ikke forvente å gå gjennom ett svangerskap uten strekkmerker :P

Her går de fint over hele magen:-) Fikk de sist, tror ikke det har kommet noen nye nå, så de er fine sølvstriper ♡ Men rett etter jeg var ferdig sist var de store og røde! Så jeg og gubben tegnet de inn med sprittusj for å markere de enda bedre! Da var det skikkelig tigerstriper som var ca 2 cm brede og 10 cm lange:-D

Vedlegg

• 1412103953179.jpg
    1412103953179.jpg
    30,6 KB · Visninger: 128
Har visst ikke noe særlig med strekkmerker på magen, men har mange mange på innsiden/baksiden av lårene...

Troooor ikke der frister særlig å legge ut bilder av mine store kvapselår... :P

Har ingen enda, bortsett fra noen helt lyse på puppene- men de tror jeg kanskje også kan ha vært dær siden puberteten :)

Har en del svake streker på lår og hofter etter puberteten. Ser ikke ut som jeg har fått noen på magen enda... men kan jo hende det er noen der som jeg ikke ser :)

Har fått noen som nesten ikke syns... Men det kan jo endre seg, har enda 13 dgr til termin og disse stripene ka. Jo komme over natta.... :p mamma fikk aldri noen, men søster fikk.... Så statistisk sett så er jeg i "faresonen" men tar det ikke så tungt akkurat. Jeg går aldri med magen bar allikevel ;)

Har vært så heldig og fått merker overalt! Mage, rumpe, pupper, lår, bak knærne :)
Strekkmerker er ikke noen krise, alle har en eller flere :P men noen selvfølgelig mer enn andre... :)

Back
Topp