Strekkmerker :/

Eg hadde mareritt her en dag.. Om at eg hadde fått strekkmerker bortover fra anklene og helt opp til under magen:eek:
Men kan det smøres for og unngå evt merker? Og hva er best?? Bruker kun bodylotion nå.. :)

Det er ikke bevist at smøring hjelper på merkene, men det hjelper på kløen du evt måtte ha :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har vært heldig i mine to første svangerskap. Fikk kun et bittelite strekkmerke under navlen med andremann (var bare ca 1 cm langt), men det synes ikke lenger :) Håper jeg er like heldig denne gangen... Ingenting foreløpig hvertfall :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke fått noen foreløpig, men jeg sliter litt med kløe, så er vel ikke lenge før de dukker opp. Har for øvrig noen små lite synlige på lår, og pupper fra før av, men de har jeg hatt siden puberteten.

Har frå dei 2 andre svangerskapa, trur ikkje det er komt noken nye! Lite eg får gjort med det uansett :p

Ipaden min <3

Har fått strekkmerker på "musa" også nå! :S Og ser ut til at jeg får et ved navelen også...

Har fått strekkmerker på puppene :eek: musa har jeg ikke sjangs til å se lenger xp

De gamle har begynt å vokse , siden jeg hadde mange fra første gang og magen nå vokser mye fortere enn med førstemann .

Har fått strekkmerker på puppene :eek: musa har jeg ikke sjangs til å se lenger xp
Ha ha nei høna er godt bortgjemt! Hender jeg ser a' i speilet! :P

-Fra appen-

Jeg klødde så fælt at jeg måtte se etter i speilet, og da fikk jeg jo forklaringa...

Fnis, heldigvis ikke så mange som skal se det da ;)

-Fra appen-

Nei, heldigvis :P Og det er jo virkelig et bevis på at dette er hormonelt! Jeg har jo ikke akkurat lagt på meg mest der XP

Sent from my iPhone using BV Forum
Bollemus? :D

-Fra appen-

Back
Topp