Strekkmerker?

Kommende2barnsmamma

Flørter med forumet
Augustmødrene 2014
Noen somhar begynt å få strekkmerker enda? :p smører meg febrilsk hver kveld å tenker at jeg slipper unna, men så slo det meg at det kanskje for fpr tidlig :p haha

Sent from my iPhone using BV Forum

Neitakk! Vil ikke ha det. Tror ikke krem funker heller jeg da. Har ikke fått noen på magen med de 2 andre, så satser på at de holder seg på lår og rumpe denne gangen også :)

Pleier de ikke å komme snikende på slutten? ;)
Jeg håper på å slippe unna! Smøret med kokosolje etter dusj. Okei.. Har bare gjort det én gang da :p

Sent from my iPhone

Har ingen foreløpig. Smører med Cocoa Butter Stick(eller noe slik...) fra Body Shop når jeg husker det. Forsøker å drikke så mye vann som jeg orker/husker, og tar i tillegg tran. Hvis kjærlighetsmerkene kommer likevel, så får man vel bare bli glad for dem - tross alt et fint merke å ha! :)

Har ingen foreløpig. Smører med Cocoa Butter Stick(eller noe slik...) fra Body Shop når jeg husker det. Forsøker å drikke så mye vann som jeg orker/husker, og tar i tillegg tran. Hvis kjærlighetsmerkene kommer likevel, så får man vel bare bli glad for dem - tross alt et fint merke å ha! :)

Åå. Kjærlighetsmerker ❤️Myyye finere navn. :)

Har ikke fått noen enda. Jeg kommer nok til å få en hel del. Strekkmerker er jo mest genetisk, og de fleste damer i min slekt har fått en god del.. Bryr meg ikke så mye om det egentlig. De blekner med tiden :)

Hmm, kommer ikke strekkmerker på slutten, gjerne på overtid (hvis man må gå på overtid da) ? :p

Jeg er 18+4 og har fått tre små på magen ved høyre side av navlen allerede :P De er veldig små og bleke så vises ikke så godt, men jeg får lett strekkmerker så tror nok det kommer flere :P

Haha...Gjenbruk hadde vært fint...Har erfart at de er på vei når magen min klør og det har den begynt å gjøre allerede. Er uke 19+5

Hmm, kommer ikke strekkmerker på slutten, gjerne på overtid (hvis man må gå på overtid da) ? :p

De kan komme før det.. :p kommer an på størrelsen på magen, huden din og tusen små ting.. De kommer hvis de vil komme.. ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Noen somhar begynt å få strekkmerker enda? :p smører meg febrilsk hver kveld å tenker at jeg slipper unna, men så slo det meg at det kanskje for fpr tidlig :p haha

Snikee fra juli. Jeg fikk ikke før de siste par ukene med førstemann. Oppdaget de dagen etter at jeg hadde lagt ut om hvor fornøyd jeg var med at det ikke hadde dukket opp noen enda... smørte aldri.

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

Jeg fikk maaange sist selv om jeg smurte mye. Skulle det dukke opp flere denne gangen blir jeg ikke å merke det.. :p

Noen får strekkmerker andre ikke, sånn er det bare. Jeg fikk ingen sist svangerskap, men har noe usynlige små noen fra jeg var yngre og vokste litt fort :)

Kjærlighetsmerker, det var skal jeg også begynne å bruke. Mye finere :)

Har fått noen søte små på den ene puppen(!)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg smurte som en gal, men fikk strekkmerker på overtid (altså uke 42 og 42)..

Back
Topp