Noen somhar begynt å få strekkmerker enda?
smører meg febrilsk hver kveld å tenker at jeg slipper unna, men så slo det meg at det kanskje for fpr tidlig
haha
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ingen foreløpig. Smører med Cocoa Butter Stick(eller noe slik...) fra Body Shop når jeg husker det. Forsøker å drikke så mye vann som jeg orker/husker, og tar i tillegg tran. Hvis kjærlighetsmerkene kommer likevel, så får man vel bare bli glad for dem - tross alt et fint merke å ha!![]()
Hmm, kommer ikke strekkmerker på slutten, gjerne på overtid (hvis man må gå på overtid da) ?![]()
Snikee fra juli. Jeg fikk ikke før de siste par ukene med førstemann. Oppdaget de dagen etter at jeg hadde lagt ut om hvor fornøyd jeg var med at det ikke hadde dukket opp noen enda... smørte aldri.Noen somhar begynt å få strekkmerker enda?smører meg febrilsk hver kveld å tenker at jeg slipper unna, men så slo det meg at det kanskje for fpr tidlig
haha
Har ingen foreløpig. Smører med Cocoa Butter Stick(eller noe slik...) fra Body Shop når jeg husker det. Forsøker å drikke så mye vann som jeg orker/husker, og tar i tillegg tran. Hvis kjærlighetsmerkene kommer likevel, så får man vel bare bli glad for dem - tross alt et fint merke å ha!![]()