Strekkmerker

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Ja, jenter hvordan ligger vi ann med tigerstripene våre..??

Jeg hadde ingen etter forrige svangerskap, men ser ut som d kommer noe nå.. har et på rett over 1cm rett over navlen av alle steder... Håper jo på å ikke bli så mye større at han heller bare fylle ut den magen som er:):)

Har dere fått noen merker??

Tenk 32uker..:):) (i morgen:D)

Ikke noen enda, men er sikker på at de kommer snart...så venter vel mer eller mindre i frykt for å se den første stripa :p

Jeg har ikke fått noen, men har noen på pupper og lår fra puberteten (great ;-) ). Og jeg føler at det er så stramt rett over navlen nå, at det bare må poppe fram noen snart..... Håper jeg slipper, men ;-)

Her har det ikke kommet noen nye denne gangen enda hvertfall *bankibordet*
Men har fremdeles den "sola" rundt navlen etter første snuppa ;)

Jeg aner ikke om jeg har fått flere nå. Kraftig og rask vektøkning i forbindelse med sykdom i tenåra og begynnelsen av 20 åra og 2 svangerskap fra før, i tillegg til at jeg har masse flekker over hele kroppen, inkludert magen, der jeg har mistet pigmentene i huden, gjør at magen, sida, ryggen og lårene mine ikke ser ut fra før. :(

Ingen hittil, utrolig nok. Aldri hatt så digre lår før som jeg har nå!!!! Bank i bordet - de er ikke velkommen! :P

Jeg har faktisk ikke fått strekkmerker i noen av svangerskapene, og for å være helt ærlig blir jeg litt irritert hvis jeg får noen nå. Spesielt siden jeg ikke fikk noen med den gigantmagen jeg hadde forrige gang, og jeg er mye mindre denne gangen.

Jeg har ikke fått noen, og håper jo de holder seg unna :)

Har ikke fått noen enda. Håper selvfølgelig at de ikke kommer. Fikk ikke forrige gang, men da gikk jeg ikke fult ut heller.

Har et hav av dem etter storebror.... Både på lår, mage, håndtakene og litt på boobsa.... Har ikkje komt moen synligere enn dem eg har til nå :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Ingen enda, og de kan bare holde seg borte og! Klarer meg helt fint uten :)

Jeg har ikke fått noen enda, men det kan jo dukke opp for nå vokser han fryktelig fort. Kjennes ut som om magen strekker seg konstant, hehe

Jeg har heller ikke fått noen enda, bortsett fra puppene da. De vokste 3størrelser de første mnd, så kanskje ikke så rart? Plutselig en dag var de helt røde av striper! Stripene sitter så tett, så man ser nesten ikke stripemønsteret, og helgdigvis kan det gjemmes av BH/bikini. Krysser virkelig fingrene for at det ikke kommer noen merker på magen etter å ha sett hvor fort de kan komme!

Her blomstrer de ...
nedover lårene, på sidene av magen, rundy navlen og på siden av puppene ...

Jeg har fått mange strekkmerker på puppene, og noen på hoftene...:(

Har ikke fått en dritt. Utrolig nok. For magen min er som ett spent trommeskinn. Føler at magen skal "BLAM!" eksplodere og at babyen blir født på den måten i et eksplosjons-keisersnitt...menneh...det var litt satt på spissen ;) ...Men for å si det slik: Blir ikke en pøkk overrasket om hele magen min ser ut som et skogs-orienteringskart i morgen...Strekkmerker kan komme akutt, og jeg trooor nesten ikke underhudsfettet mitt takler mer... :confused:

Vanskelig å si, for jeg får sånne helt lyse strekkmerker. Har en del på lårene jeg kun ser i et spesielt lys. Tror det har kommet fler der.
Kan også se ut som om det kommer noen på siden av magen ned mot hofta. Dette innbiller jeg meg er fordi jeg ligger på siden om natta, så magen gjør at det strekker seg bare på den siden.

Hvordan er det med dere og cellullitter? Jeg har alltid vært veldig plaget, og det er ikke akkurat bedre nå :/ Til og med på innsiden av overarmene, og jeg har ikke lagt på meg mye.

Back
Topp