Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har fått noen nye for hvert svangerskap, forebygger ikke... Mine er bare blanke gyldne striper som ikke blir særs brune om sommeren så de plager meg ikke. Er på "sideflesket" og lårene kjem har fått tidligere. Ingen nye denne gangen..., ikke som jeg kan se iallefall....
Jeg fikk ingenting sist svangerskap, og har ikke fått noe (til nå). Men har noen små "kolonier" med prikker, som klør. Aner ikke hva det er.
Jeg smører meg med en parfymefri krem, men det er bare fordi det er så deilig å ha myk hud
Har fått to pittesmå på ene brystet, ingenting ellers. Jeg smøret meg med god lotion fra apoteket, men det gjør jeg alltid vinterhalvåret uansett. Får fort tørr hud viss ikke..
Jeg slapp unna sist, men da la jeg heller ikke så mye på meg. Sjekket vekta i dag og har allerede gått opp mer enn hele svangerskapet sist...så mulighetene for at det kommer denne gangen er større...smører, men de sier jo at det ikke hjelper...
Jeg har ikke fått noe.. Med mindre man teller den bittelitlle stripa som går på den lille huden hvor piercingen var... Men lurer på om det kan ha vært der fra før!
Jeg smører meg med kakaobutter hver gang jeg har dusjet!
Ej fikk på låra sist svangerskap, men dei e veldi lyse så vise egentlig ikke, he ikke fått noke no da, ej smøre mej me kokosbutter fra bodyshop veit ikke om d he noke å sei men d lukta helt fantastisk å gir veldi mjuk hud
Forrige gang fik jeg to små på ene puppen, ingen nye til nå (31 uker i dag). Smører meg et par ganger i uka med olive bodybutter fra bodyshop, mest fordi jeg liker å smøre babymagen min...