strekkmerker

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
haha.. jeg som både skubber og smører magen i håp om å slippe strekkmerker siden jeg gjorde det med førstemann ( ikke med andre) men jammen meg har de begynnt å ploppe opp allerede.

flere som har fått?

så skravlebøtta, du hadde nok helt rett:p menmen da har jeg vertfall prøvd:p

Har ikke fådt noen strekkmerker enda, men de kommer nok :) hjelper nok ikke å skrubbe og smøre :p

Ikke noen enda. Jeg berga forrige gang så satser hardt på det denne gangen også.

Har ikke fått noen som jeg vet om, men ser jo ut som norgeskartet fra før av, så samma kan d værra. Jeg smørte og tok massasje på magen hveeer dag sist,, men fikk strekkmerker fra leggene og opp :p

Fikk ikke strekkmerker på magen de to første gangene, så håper å slippe nå også.
Men fikk litt på pupper og rumpe da.

Jeg har fra før av da jeg gikk endel opp i vekt for noen år siden ;)
Men har ikke fått noen nye! (Tror jeg). Men det kan fort komme det altså.

Jeg fikk ikke noen på magen første gang, fikk noen da jeg gikk fra null hofter til en del hofter:p
Andregang fikk jeg kanskje fem helt nede, så ingen kunne se dem, men nå er de altså kommet oppover mot magen, og et lite like over navlen:)

Ååå ikke nevn de strekkmerkene a :P Har nok av dem, men skal bestille meg slik ansiktmaske fra Miranda jeg når jeg har født, og kline det på magen, da blir det meste borte altså :) Funket for meg sist. Ikke alt blir borte, men veldig svake iallfall :)

Ååå ikke nevn de strekkmerkene a :P Har nok av dem, men skal bestille meg slik ansiktmaske fra Miranda jeg når jeg har født, og kline det på magen, da blir det meste borte altså :) Funket for meg sist. Ikke alt blir borte, men veldig svake iallfall :)

Hva heter den ansiktsmaska? Kanskje verdt å teste? :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Hva heter den ansiktsmaska? Kanskje verdt å teste? :)

Et øyeblikk, så skal jeg finne det ut. Er en stund siden jeg gikk tomt da, så husker ikke helt hva den heter.

Hva heter den ansiktsmaska? Kanskje verdt å teste? :)

Her er linken :) Myyyye anna fint fra Miranda og :) Kan anbefale produktene der på det sterkeste. Finnes ikke noe mineraler i produktene, som det gjør i andre.

Har maange fra før av hjalp ikke og smøre magen med de to andre.. Jar foreløbig ikke fått fler og håper det inke kommer fler heller. Men magen har ikke blitt så stor som jeg ble med de andre synes jeg :)

Har ikke fått et eneste merke og heller ingen antydning. Smører meg med decubal ca annen hver dag, veldig fet krem. Krysser fingrene for at de holder seg borte :)

Back
Topp