Strekkmerker....

Skogtrollet86

Forelsket i forumet
Herlig å se at huden sprekker opp, og man får masse røde revner i huden.. De gamle strekkmerkene, blir enda større... Hva man ikke gjør for de barna :P Hihi :P Er ikke sånn spesielt opptatt av utseende, og går i bikini selv om jeg har strekkmerker. De er jo heldigvis ikke røde for alltid :) Men noen ganger blir jeg skremt at å se magen min..

Men går det an å få gjort noe med det? Noen som har planer om å gjøre noe med det etter deres siste barn? Noen som vet om noen som har gjort noe med det? Og til slutt: Ble det bra??

Hvis jeg skulle få strekkmerker i dette svangerskapet som jeg ikke er fornøyd med etterpå finnes det jo laserbehandlinger osv. Selv får du ulike spabehandlinger som ikke koster all verdens, og som også er veldig deilig for kropp og sjel som skal hjelpe mot strekkmerkene etterpå, gjøre de mindre synlige.

Jeg har uheldbredelige merker på rumpa.. Resten av strekkmerkene ble lyse og tynne og synes nesten ikke.. Men på rumpa har jeg svære rødlilla krater, og de har ikke blitt bedre etter to år!!!! Det får bare være.. Krysser fingrene for at det aldri blir slutt mellom meg og mannen, for jeg kan aldri vise meg naken for en annen mann noensinne igjen...

imagejpeg

Æ har fått 2 strekkmerka iløpet av 3 svangerskap, dæm har blekna i sola å vises knapt :) Tenke itj over dæm egentlig ;)

Back
Topp