Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er de alltid blårøde?? Har oppdaget noen hvite bittesmå striper under magen min...og det er jo strekkmerker...men er de fra forrige svangerskap tro?? Hadde ikke noe blårøde striper da men..??
ingen av mine strekkmerker har vært det, men de var mere fremtredende før enn nå..
Kan vel si de var mere rosa før. nå er de i samme farge som resten av huden.
kan jo være at de fra forrige gang strekkes litt til nå, og da blir blårøde, men de pleier jo å gå tilbake til rosa eller sølv etterpå igjen ihvertfall.
Kjenner jeg ble litt skremt jeg nå...vil ikke ha rosa...blå...illa striper jeg :-(
I morgen skal jeg kjøpe den kremen jeg brukte sist...clarins strekkmerkekrem....de hadde den ikke der jeg var for å handle sist og da blei det en annen jeg ikke kjenner...I MORGEN DEN DAG skal jeg til innkjøp!! Anbefales!!
Leste på nettet at man skulle spise rikelig med mandler, solsikke og gresskarkjerner..og så kunne man smøre på e-olje :-) ikke dumt å gjør det man kan i forkant her altså!! Har smurt en stund med biotermkrem som er for strekkmerker...men tror ikke den er verdt pengene...huden kjennes veldig stram..
Ingen krem hjelper mot strekkmerker desverre. Om du får strekkmerker eller ikkje er genetisk betinga, strekkmerkene dannes i underhuden, og det er ingen krem som kjem inn dit uansett.
Men for all del det er ikkje noko gale i å holde huden ved like, men sånne dyre kremar er rein rip-off...