Strekkmerker

Mammatoo

Glad i forumet
Noen som har fått allerede? 

Nei,og fikk det ikke med førstemann så håper jeg slipper denne gangen og :)

Har fra før :). Fikk strekkmerker i uke 37 sist svangerskap og fødte i uke 38. Skikkelig irriterende. Nå er jo huden på magen mindre elastisk så tipper det blir flere :). Men de synes ikke så godt så jeg bryr meg ikke :-)

Åh jada! ikke noe og si på det. :-p
heeheh

jeg har så mange fra sist gang at magen ser ut som en krigssone :P tror ikke jeg kan få noen nye. jeg var sjikkelig lei meg sist forde jeg fikk så sinnsykt mange. men min mormor kom med noen trøstende ord. "de merkene skal du ha med deg resten av livet, de er ett bevis på at du har båret frem ett nytt liv, vær glad i merkene slik som de nye livet er glad i deg!" hun sa også at før ble strekkmerker kallt for Livetsarr. d hjalp meg veldig. nå driter jeg i dem, om jeg får nye så er heller ikke d farlig. 

Her har de vært på plass fra første svangerskap, bærer de med stolthet, og mannen min elsker dem :)

Har oxo fra nummer en som kom i uke 37 ...
Håper på å slippe flere :)

Har fra førstemann, de har blitt litt tydeligere i det siste (alt er under navlen), plager meg ikke de jeg har nå, men hadde jo vært greit å slippe flere ;)

Ikke enda.... Har noen fra sist men de på magen synes heldigvis ikke. Men på innsiden av låra. Grrrrrrrrr!!! Mine kom og uka før jeg fikk henne, irriterende ja.

har fra sist husker ikke helt når jeg fikk dem. Tror ikke jeg har fått noen nye ennå.

Har fra før av, og de vises bedre nå. Håper jeg ikke får nye, men er mer bekymret for hvordan huden kommer til å bli etterpå. Sist hadde jeg maaasse overflødig hud, og endte med å få dekt en bukplasikk.

surrehodet skrev:
Nei,og fikk det ikke med førstemann så håper jeg slipper denne gangen og :)

samme her:)

Slapp unna sist og håper jeg gjør det denne gangen også ;) Men ikke så farlig om det skulle dukke opp noen få :)

Har fått tre små røde streker på venstre lår.. Ser ut som jeg har klønet meg! :-P
Skjønner ikke hvorfor jeg har fått de der, lårene mine er like store som før. Rart jeg ikke har fått på magen istedet..? :)
Bryr meg ikke noe om de, tenker at en må vel regne med noen strekkmerker under et svangerskap. :-)

Har ikke fått enda og krysser fingre for at de ikke kommer....

Jeg har fra første svangerskap. Fikk flesteparten siste par dagene før fødselen og under fødselen. Noen få kom litt tidligere, for har flere arr på magen etter to operasjoner i tillegg til at jeg har hatt piercing i navlen - arrvev er jo lite elastisk, så der fikk jeg strekkmerker relativt tidlig.

Har ikke lagt merke til noen nye nei, men de fra forrige gang har blitt røde igjen.. 

Back
Topp