Strekkmerker

Lush

Forelsket i forumet
Dere som har vært gravide før og fikk strekkmerker, når kom de?

ganske sent - etter uke 30...

nå 6 år etter plager de meg ikke det grann, og de har igrunnen aldri gjort det...

jeg har mye annet som plager meg mer..

Dollface skrev:
ganske sent - etter uke 30...

nå 6 år etter plager de meg ikke det grann, og de har igrunnen aldri gjort det...

jeg har mye annet som plager meg mer..

Som følge av tidligere svangerskap eller?

De kom så snart magen begynte å komme, altså fra uke 17 ca. 

Tja.... De begynte å komme fra uke 20 ca.. Fikk en del under keisersnittet også har jeg sett :/ Men bryr meg ikke om de :)

Uke 35

Hadde noen fra før som har blitt verre, og har vel fått 3 stk hittil og noen små på "undersiden" magen på en måte. Er i uke 29 nå.

4 dager før fødsel.

Uke 37, trodde jeg slapp unna, men neida, kom jo 2 uker før fødselen :p 

stva skrev:
De så jeg ETTER fødselen. Har vært flink til å smøre magen med både olje og krem.... men slapp alikevell ikke unna :P

Samme her, jeg la merke til ett skarve strekkmerke før fødselen, og det kom kanskje i uke 34 eller noe. Etterpå viste det seg at det hadde kommet noen lurifakser på undersiden av magen også...

Jeg har MASSE strekkmerker etter svangerskapet... På puppa, masse på magen, på "flesket" på sida, rompa, låra og man må ikke glemme... BAK KNÆRA... Prøver å tenke at hvert eneste strekkmerke er verdt det, men kjenner det ikke hjelper på selvtilitten når det ble såå mange.. 

Fikk de jevnt og trutt gjennom hele svangerskapet, så mange at jeg aldri har ofra tanken å telle de engang. 

Back
Topp