strekkmerker......

lille persille :)

Blir kjent med forumet
Er det noen som har fått noe strekkmerker enda? Jeg er snart 29 uker, og har ikke fått noe ENDA, men vet liksom ikke helt når man bruker å få det?

Har forresten begynnt på innsamlingen av disse gratis babypakkene rundt forbi- ELSK! <3 MYE fint og nyttig i de asså!

Heldig du!
er jo ikkje sikkert du får det heller! Mange som slipper unna og det er ingenting å trakte etter :D
eg fikk vel rundt uke 30 med vesla.. pluselig bare sprakk magen opp... lange illrøde/lilla ca 2 cm breie over heile magen... sukk.. pent ja!

er ikke sikkert du kåmmer til å få d. i mitt første svangerskap fikk jeg ingen strkkmarker og er nå 26 uke og håper at jeg er like heldig denne gangen :)

Jeg fikk noen rundt navelen sist. De ble nesten "borte" når jeg fikk strammet opp magen etter forrige fødsel, men nå er de selvfølgelig litt tydelige igjen, ikke farge på mine. Tror ikke jeg har fått noen ekstra denne gangen.

Hadde noen pitte pittesmå strekkmerker før grav. Disse er bare blitt litt forsterka,ellers ingen strekkmerker=) Men bryr meg ikke, kommer dem så kommer dem...Er ikke mye fra eller til jeg kan gjøre og så varm og svett jeg kan bli nå nekter jeg å smøre med med kremer hehehe!

Ingen strekkmerker her heller så langt :)

fikk noen pittesmå nederst på magen allerede rundt uke 18- 19. Har på en måte gruet meg litt til å bli gravid siden det er så innmari ``fint` me strekkmerker;) Men den dagen jeg oppdaget de så tenkte jeg bare.. åååh magen har vokst. og var egentlig bare glad for det. Syntes det tok så lang tid før magen kom så strekkmerkene var liksom et bevis på at den lille i magen trivdes dær inne. Men missforstå meg rett.. Vil virkelig IKKE ha flere strekkemerker. Disse var jo så usynlige. Men tror sjansen er stor for at det blir flere. Menmen;) den tid den sorg.

Fikk litt list, men ingen nye nå

Fikk strekkmemerker 3 dager over termin i mitt første svangerskap :P I mitt andre svangerskap kom det ingen flere enn de jeg hadde fra før. Denne gangen har jeg heller ikke sett noen nye. Er vel ferdig strekt jeg nå ;)

Back
Topp