Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
mange som klager over ETT..
synes ikke det er så ille med strekkmerker jeg, da..
men jeg må vel bare lære meg å leve med at jeg ikke har verdens mest elastiske hud [8D]
sånn kommer nok jeg til å bli også fiorelina - om det er noen som helst trøst... jeg har strekkmerker allerede jeg, og er ikke gravid en gang... lår, pupper, mage - har merker fra min egen vekst[:@][:'(]
Får vel bare leve med det - det er tross alt ikke verdens undergang. Med tiden blir merkene mindre synlige i det minste..
mamma'n min hadde ingen - og hun fødte 5 fine friske unger med omtrent normalvekt
-dette er min første baby, men hadde litt strekkmerker før også da[;)]
Når jeg gikk gravid sist,men mistet i uke22,fikk jeg masse strekkmerker på begge puppene,de ble aldri helt borte før jeg ble gravid igjen nå.De er bare blitt enda mer synelige igjen,jeg får sikkert på magen også,for mammaen min hadde masse.Men man får tenke på hva man setter til verden så overstiger nok det strekkmerkene mener jeg[;)]
var ikke sikker på om det var MEG du svarte til:
men iallefall.. det kan jo sies at de sitter omtrent like tett over HELE magen- også der som det ser ut som det er mindre av dem på bildet (bildet lyger litt sånn) noen har bleknet litt, og det skjer nok med resten også[;)]
vises til mange? neida.. det er bare mannen min som får se MEG uten noe på magen til vanlig -. blir vel litt helsepersonell nå, da.. men DET får jeg tåle[;)]
mange som klager over ETT..
synes ikke det er så ille med strekkmerker jeg, da..
men jeg må vel bare lære meg å leve med at jeg ikke har verdens mest elastiske hud [8D]
hehe strekkmerker ja...
noe dritt i grunnen....Har mange av de..ser ut som et veikart[:D]
Men det er jo bare hud[:D][:D]
Dessuten så har vi god grunn til å ha strekkmerker[:D][:D]
tøfft av deg Fiorelina å vise bilde av dine strekkmerker [;)]. Jeg fikk kjempe mange på magen da jeg gikk med første mann. De vises like godt enda!! Men sånn er det. Dete r verdt det.. :)
hei det er nå andre gang jeg går gravid og er nå i uke 29 og har ikke fått noen enda men jeg har noen etter sist jeg var gravid men de synes nesten ikke de blir helt lyse vis det er noe trøst!
Jeg er også en av de "lykkelige" som har mange strekkmerker fra før jeg ble gravid. Ser at de på puppene er i ferd med å komme til syne igjen og de på magen er ikke lenger så bleike. Kommer til å bli litt av et veikart på denne magen, men som mannen min sier. Du har jo hatt strekkmerker på magen siden du var tenåring... (fikk en del da jeg kom i puberteten og fikk former, og så mange da jeg var 20-22... La på meg mye på kort tid pga usunt studentliv og junkfood.. Slanka av meg 30 kg og strekkmerkene er ikke lenger så stygge.)
Æresmerker var et fint ord[:D]
Jeg er en av de heldige som ikke har ett eneste strekkmerke!! Og hvis jeg likner på mamma kommer jeg ikke til å få det nå heller,men det er slett ikke verdens undergang hvis det skulle skje [:)]
Mamma'n min har (som sagt?) født 5 barn og har ikke et eneste stre.. eh.. ÆRESMERKE [;)]
Jeg er som snytt ut av nesa til mamma'n min både i kroppsfasong og ansikt og hele greia, men huden min er ikke like elastisk, så jeg er så "beÆREt" som bare det[;)]