strekkmerker??

lilla

Glad i forumet
Heihei[:)]
er det noen av dere som er så heldige å sluppet unna strekkmerker?eller har de kommet?
jeg smører meg inn hver eneste dag med en krem som heter spenol,3-4 ganger per dag vil jeg si,å har til nå ikke fått ett strekkmerke[:)] Kansje det hjelper[:D]

Hei! Jeg bruker også spenol! Det er en fet og god krem! helt i begynnelsen kjøpte jeg meg en stift for gravide på body shop til nesten 300 kr. Nå bruker jeg bare spenol:) Jeg har heller ikke fått noen strekkmerker enda, men jeg tror jeg kommer til å bli ganske mye større enn det jeg er nå ... så vet ikke om jeg kommer til å få noen! Tenk så deilig det hadde vært å sluppet[:D]

Har ikke sett noe spes til strekkmerker enda jeg heller. Men lurer kanskje litt på om jeg har fått et par bak ved ryggen..Men tror egentlig de er gamle.. he he.
Er ikke så flink til å smøre meg jeg da, men kanskje jeg skulle begynt med spenol ja [:)]

jeg har fått ett lite strekkmerke (som nesten ikke syns, men jeg selv ser veeeeldig godt...) akkurat over navelen, men det er garantert fordi navelen har ploppet helt ut, detter av snart tror jeg...
eller så har det vel kommet litt rødt i huden på sidene av brystene, som heller nesten ikke syns (gudskjelov!)

men tar nok ikke lange tiden før de begynner og komme, er jo nå magen begynner virkelig og vokse for fult.
ellers bruker jeg spenol 1 gang om dagen[:)]

Men har dere fått mye blodårer som stikker fram da?? Jeg er helt blå jeg på puppa og bringa.. Og rundt navlen og på sidene.. He he herregud det ser skikkelg fælt ut syns jeg.. Masse blodårer som sikkert har blitt pressa fram.. [&:]

Jepp! Her er de kommet! Og eg har ikkje smurt meg noko særlig..., tar det ikkje så tungt. Har aldri gått rundt og vist på magen min til folk, liker ikkje det. Skal eg bade, så bruker eg badedrakt. [:D] Så eg stresser ikkje så masse med det! [8D] Og typen min syns eg er fin både med og uten strekkmerker! He he!

Jeg har en del strekkmerker fra før, fikk en god del i mitt første svangerskap, men de kom ikke før den siste uken i svangerskapet og da gikk jeg ikke på overtid engang. Husker godt at legen min sa at gosj så heldig du er som ikke har fått noe strekkmerker og puff så va de der...
Kjipt!!
Ja ja, jeg har nå klart meg fint med dem til nå så om jeg får et par til så skal jeg vel takle det også...

ja,har oxo fått mye sånt på puppene,er helt blå av blodårer,men det forsvinner jo heldighvis[:)]

ja,det er ikke strekkmerker,bare blodårene som vises godt[;)]

oss meg har de kommet for fult [:-] det begynte først med en uskyldig så ble det bare flere å flere, men men enn kan jo ikke akuratt stoppe naturen, jeg er av den oppfattningen at får du dem så får du dem, men vist ikke så er du jo heldig [;)] men samtidig syns jeg man skal ha noen spor etter å ha bært fremm ett liv,nå vet ikke jeg hva dere syns men men..[8|]

Jeg har ikke fått strekkmerker enda (bank-i-bordet)
Smører meg nesten hver dag med fete kremer fra bodyshop. Jeg håper det hjelper, men kommer de -så kommer de.
Men fytti som blodårene tyter fram[:D] Ser helt blå-stripete ut, jeg. Det begynte på brystet, men nå er det på magen også.
Også har jeg fått pigmentflekker over hele puppene... Masse mørke flekker på dem. Håper det går vekk etter hvert!

[:)]

har oxo fått sånne pigmentflekker i huden,men ikke på brystene.har fått på armene og lårene jeg[&:]
Men dem går jo bort etterhvert de da[:)]
ORIGINAL: Lisee

Jeg har ikke fått strekkmerker enda (bank-i-bordet)
Smører meg nesten hver dag med fete kremer fra bodyshop. Jeg håper det hjelper, men kommer de -så kommer de.
Men fytti som blodårene tyter fram[:D] Ser helt blå-stripete ut, jeg. Det begynte på brystet, men nå er det på magen også.
Også har jeg fått pigmentflekker over hele puppene... Masse mørke flekker på dem. Håper det går vekk etter hvert!

[:)]

Blodårene synes noe skikkelig på meg ihvertfall t.o.m i panne skinner det blått! [:D] [:D]
Har fått et strekkmerke på hver hofte/lår - utvider samlingen min fra puberteten.. Neida, de synes nesten ikke og man må virkelig se etter for å se at de er der.

Ingen på magen ennå og blir spennende å se hvordan det utarter seg etterhvert - om jeg er heldig og slipper unna eller hva. Smører meg med fet krem el Body Shops Coca Butter hver kveld bare sånn i tilfelle det skulle hjelpe..

Back
Topp