Strekkmerker!!

kaisa1985

Blir kjent med forumet
hei alle sammen!

Nå har jeg sett en masse gravide mager her inne, og jeg må si att de kan være ekstremt store uten ett eneste strekkmerke? Jeg er bare 18-19 uker på vei, men har allerede fått strekkmerker til over navelen.. er ikke dett litt urettferdig?? he he.. Skal på ultralyd idag, derfor jeg er oppe så tidelig! Gleder meg masse! :-)

Hå en strålende dag alle sammen! :-)

Mvh Kaisa

kan tenke mæ at du ikkje e fornøyd me å få strekkmerker så tili.
lykke t på ultralyd i dag, æ ska æ å men litt seinare i dag, kl1300 men må kjøre 2tima før å kom dit

første graviditet så det ut som en tiger hadde gått amok på magen min. så når de endelig begynte å "forsvinne" så ble jeg gravid igjen. stress for du vil alltid se de og kjedelig å se på alle de som ikke får. urettferdig.[:@] blir rett og slett sjalu[:@][;)]

hehe.. så søt han er da[:D]

har ikke fått strekkmerker i dette svangerskapet, men har plenty på magen og hoftene etter siste da..

det kan jo hende at det er litt sent å komme med ett tips nå da men.. jeg spiser tilskudd som skal styrke hud og hår.har ikke fått ett eneste strekkmerke.(bank i bordet).har strekkmerker fra før på hofter og lår, så jeg innbiller meg at disse tilskuddene hjelper... smører meg med ganske fet krem også for å holde huden myk

jeg spurte legen min og han sa at det var ikke noe du kunne gjøre for å ikke få strekkmerker. enten hadde du sånn eller sånn hudtype så det var ikke noe å gjøre med det sa han.

Jeg har noen få på sidene av magen og på brystene, men har fått skikkelig zebra-lår! [&:]

Back
Topp