Strekkmerker!!!

Jaybird

Gift med forumet
Gaaaaaah!!!! Jeg har plutselig oppdaget masse strekkmerker på låra som ikke har vært der før!!! Himmelen faller ned!! Greit, overdriver litt, men det var jo ikke akkurat en positiv overraskelse. Er straks i 6 uke og det ser ut som at låra mine har vært med på et helt svangerskap!
Har fått noen på ryggen også! GAAAAAAH

Og jeg som gleda meg til å ta i bruk de fine shortsene mine... Nå må jeg skaffe nye som rekker ned til knærne:P

Noen andre med plutselige strekkmerker?

Stretchy hugz Jay!

Jepp, men på puppene [8D] Kanskje litt enklere å skjule...
Kan ikke si det er med på å få oss til å føle oss "smukke" [8D]

Har masse strekkmerker etter forrige svangerskap.. Er 3 år siden jeg kunne gå i bikini.[:o] Hele magen min er strekkmerker[&:]

Skal ikke være lett dette med svangerskap asså! Er det ikke det ene, så er det det andre!!

Oj...så tidlig?

Jeg har strekkmerker på magen etter sist svangerskap. Kan ikke akkurat si jeg liker magen min lenger[:'(]

Jeg har strekkmerker på insiden av låra,bak knærene på magen og rundt på sidene [&o] alt etter 1 mann .. men det blir jo bedre med årene og om man går ned i vekt etter graviditeten så huden får krympet så er dem ikke noe problem lenger egentlig [:)]

Høres ut som jeg er litt tidlig ute. Har ingen unger, men masse strekkmerker på innsiden av låra[:D]. Jaja, får holde meg unna miniskjørt^_^.

Jeg har masse strekkmerker etter jeg fikk snuppa..
Magen min er helt ødelagt av strekkmerker[:'(]

Klarer ikke å gi helt slipp på dere damer, og har noen tips. Jeg VET at en ikke kan hele strekkmerker osv, men svigerinnen min har nettopp fått en gutt og hun bruke en olje som heter Veleda, som man får på helskostbutikker, ikke 1 strekkmerke. Jeg fikk masse sist og har brukt en krem som heter "Strech away" av Skin doctors, som du får kjøpt på for eksempel Vita. Den tar ikke vekk strekkmerkene, men får fortgang i den "blekeprosessen". Mine strekkmerker som er 2 år gamle, ser nesten like små/svake ut som min mors sine som hun fikk da hun var gravid med meg. [:D]

Jeg har strekkmerker på magen og puppene etter førstemann. Ser ikke noe fint ut. Kan godt være at det hjelper å smøre. Jeg fikk bare beskjed om at det var avhengig av hvor elastisk huden var. Med nummer 2 fikk jeg ikke flere enn jeg hadde, men siden jeg får store barn så får jeg vel ganske mange denne gangen. Æsj og fysj:) Hater strekkmerker!

ORIGINAL: stjernebarnet

Klarer ikke å gi helt slipp på dere damer, og har noen tips. Jeg VET at en ikke kan hele strekkmerker osv, men svigerinnen min har nettopp fått en gutt og hun bruke en olje som heter Veleda, som man får på helskostbutikker, ikke 1 strekkmerke. Jeg fikk masse sist og har brukt en krem som heter "Strech away" av Skin doctors, som du får kjøpt på for eksempel Vita. Den tar ikke vekk strekkmerkene, men får fortgang i den "blekeprosessen". Mine strekkmerker som er 2 år gamle, ser nesten like små/svake ut som min mors sine som hun fikk da hun var gravid med meg. [:D]

Skjønn du er[:)] Håper virkelig det sitter en ny spire kjapt, og da må du holde oss oppdatert[;)]
Den der Veleda-oljen skal jeg hvertfall få kjøpt inn[:D][:D]

oj det var tidelig...
Er ingen å se her, annet enn de jeg fikk på puppene sist..
Regner egentlig med at jeg ikke får noen denne gangen heller utenom puppene da[:-]

Jeg har ikke fått noen enda. Har ingen i det hele tatt, faktisk! Jeg har veldig elastisk hud på mageområdet (kan liksom klipe tak i og trekke ut huden[:-]), så jeg HÅPER ikke at jeg får noen! Men man vet aldri da[:)]

Takk for kjempefine råd stjernebarnet!
Håper at du kommer tilbake i et terminforum fort, vennen;)

oh...sKrekkmerker[:D]

men det hører vel som regel med til et svangerskap har j skjønt..
har ingen enda, men er forberedt på det! Bra med kremtips, da kan man prøve gjøre noe ihvertfall[:)]

Har noen lyse på magen fra forrige svangerskap. Krysser fingrene for at jeg slipper å få flere [;)]. Har en visjon om å spise mer frukt og mindre godis dette svangerskapet. Hi hi.

Har to svangerskap bak meg, og heldigvis kun to bitte små strekkmerker- som er under trusen.. Håper jeg slipper unna denne gangen også..
Celuitter som er minst like irriterende- har jeg derimot en hel haug av.. [:'(]

Jeg har en bråta med strekkmerker jeg!!! Ikke fra nå, men fra jeg var feit rett og slett.. Ingen barn fra før heller!
Men mine har blitt veldig bra etter lymfedrenasje og sliping m/syrebehandling..
Men pokkern ikke deilig!!! :O)
Blir nok mer snart!

Back
Topp